مدیر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قرار شد پیشنهادات افشین قطبی برای تمدید قرارداد بررسی شود.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جدایی افشین قطبی از تیم فولاد خوزستان گفت: آقای قطبی پیشنهاداتی داده بود و چند جلسه هم صحبت کرد. قرار شد پیشنهادات ایشان در باشگاه بررسی شود. اطلاعاتی که من دارم همین است. الان هم شاید خودشان احساس کرده اند که در فولاد نمی‌مانند.

وی با اشاره به فراز و نشیب فولاد خوزستان در این فصل تاکید کرد: ما بعد از نیم فصل به تیم فولاد اضافه شدیم. تغییر و تحولات زیادی صورت گرفت. خیلی از عوامل دست به دست هم داد که آنطور که باید، روند با ثباتی نداشته باشیم. تلاش می‌کنیم فصل آینده روند بهتری داشته باشیم و با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. جا دارد از هواداران فولاد هم عذرخواهی کنم. قول می‌دهم تمام اعضای فولاد پای کار هستند و این تیم فصل آینده به جایگاه اصلی اش بر می‌گردد.

مدیر فنی فولاد خوزستان درباره گزینه‌هایی که برای سرمربیگری این تیم برای فصل آینده مطرح شده است، یادآور شد: ابتدا باید تکلیف آقای قطبی مشخص شود و بعد از آن گزینه‌های دیگر بررسی خواهند شد.

سعداوی در پایان درباره دستورالعمل فدراسیون برای باشگاه‌ها مبنی بر عدم جذب مربی و بازیکن خارجی تاکید کرد: در فوتبال حرفه ای نمی‌شود محدودیتی ایجاد کرد. ولی اگر قرار است هزینه‌ای صورت بگیرد، بهتر است این هزینه درست باشد. اگر قرار است مربی یا بازیکن خارجی بیاوریم باید از نظر کیفیت به فوتبالمان خدمت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.