باشگاه چلسی با جدایی هافبک بلژیکی خود موافقت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد پازل پیوستن ادن اِزار به رئال مادرید در حال تکمیل شدن است، هافبکی که از او به عنوان اصلی‌ترین هدف پرافتخارترین باشگاه اروپایی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو یاد شده است.

نشریه «دیلی‌میلی» انگلیس خبر داد مدیران باشگاه چلسی با جدایی ادن اِزار در پایان فصل جاری موافقت خواهند کرد، این در حالی است که از این هافبک ۲۸ ساله به شدت مورد توجه زین‌الدین زیدان و باشگاه رئال مادرید قرار دارد.

اِزار که تا سال ۲۰۲۰ با آبی‌پوشان لندنی قرارداد دارد، تا کنون حاضر به تمدید قراردادش با چلسی نشده و این باشگاه انگلیسی مجبور است با جدایی این هافبک بلژیکی موافقت کند و سودی از این انتقال عایدش شود، در غیر اینصورت باید در پایان فصل آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

گفته می‌شود نابغه بلژیکی که به «مسی کوچک» هم مشهور است، پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی باشگاه رئال مادرید را پذیرفته و اکنون تنها توافق میان دو باشگاه چلسی و رئال مادرید باقی مانده است.

اِزار که در سال ۲۰۱۲ از لیل فرانسه به چلسی پیوست، تا کنون دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.