رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو معتقد است که آنها برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، به اندازه دیگر مدعیان تجربه نداشتند.

رضا ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عملکرد پدیده در فصل گذشته گفت: ما فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، خصوصاً زمانی که مشکلات مالی شرایط را سخت کرده بود، ولی آقای حمیداوی ناجی پدیده شد و تیم ما دوباره شرایط خوبی پیدا کرد. نکته مهم دیگر حضور یحیی گل‌محمدی در پدیده بود. آقا یحیی یک انتخاب هوشمندانه برای پدیده در ابتدای فصل بود و نقش مهمی در موفقیت تیم ما داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این درست است که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتیم، ولی معتقدم که می‌توانستیم حداقل به مقام نایب قهرمانی برسیم. اگر پیام نیازمند در بازی با سپاهان یکی از موقعیت‌های فراوان ما را مهار نمی‌کرد، الان به مقام نایب قهرمانی رسیده بودیم، ولی پدیده در مجموع فراتر از حد انتظار ظاهر شد. ما برای قهرمان شدن به اندازه دیگر مدعیان تجربه نداشتیم، ولی می‌توانیم برای فصل بعد این تجربه را هم در کنار خودمان داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در مورد وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا فکر می‌کند دوباره پیراهن پدیده را بر تن خواهد کرد، اظهار داشت: من شش سال است که در پدیده هستم و دوست دارم دوباره برای این تیم بازی کنم. ما می‌توانیم در فصل آینده کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم و امیدوارم که بهترین اتفاقات برای پدیده رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.