مهاجم ایرانی تیم سیدنی استرالیا قهرمانی با این تیم در A لیگ را وصف نشدنی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، در دیدار نهایی برای تعیین قهرمان فصل ۲۰۱۹ لیگ استرالیا دو تیم پرت گلوری و سیدنی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و این ضربات بود که یاران قوچان‌نژاد توانستند حریف خودشان را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.

رضا قوچان‌نژاد بعد از قهرمانی در لیگ استرالیا گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. نمی‌توانم حسم را بعد از قهرمانی در لیگ توصیف کنم. من در زمستان به تیم اضافه شدم و بازیکنان استقبال خوبی از من به عمل آوردند. نمی‌دانستم باید انتظار چه چیزی را داشته باشم و قطعاً به زمان نیاز دارم تا بتوانم خودم را به شرایط وفق دهم. در راه این قهرمانی همه تمام تلاش خودشان را به خرج دادند و هر چه در توان داشتیم در بازی‌های خودمان نشان دادیم و با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: من به بازیکنان تیم اعتماد کامل داشتیم و می‌دانستم حتی اگر بازی به پنالتی کشیده شود، تیم ما توان بردن و قهرمانی را دارد که در نهایت همین هم شد. البته پنالتی خیلی بستگی به شانس دارد و ما نشان دادیم که علاوه بر تیم خوب بودن، شانس هم داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.