گروهی از هواداران رئال مادرید با تقاضایی عجیب درخواست کرده‌‌اند فصل جاری لالیگا دوباره برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت مارکا، عملکرد و نتایج تیم فوتبال رئال مادرید در فصل جاری آنقدر مأیوس کننده بوده است که هواداران این تیم تحمل پذیرش آن را ندارند.

رئال مادرید در فصل که در آن سه مربی هدایتش را برعهده داشت، ابتدا خولن لوپتگی بعد سانتیاگو سولاری و در نهایت زین‌الدین زیدان نه تنها خیلی زود شانس قهرمانی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان را از دست داد، بلکه برخلاف فصول گذشته حتی عنوان نایب قهرمانی را هم از دست داد و فصل را در رده سوم به پایان می‌رساند.

جدایی زین‌الدین زیدان از کادر فنی و پس از او کریستیانو رونالدو از کهکشانی‌ها، ضرباتی سنگین‌تر از آنچه مدیران باشگاه تصور می‌کردند به تیم زد و نتیجه‌اش آن شد که قهرمان سه فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا این فصل را دست خالی به پایان می‌رساند.

در همین حال هواداران رئال مادرید که تیم‌شان امروز (یکشنبه) با بازی خانگی مقابل رئال مادرید فصل را به پایان می‌رساند، درپایگاه عریضه‌نویسی Change.org عریضه‌ای تهیه و در آن درخواست کرده‌اند فصل ۱۹-۲۰۱۸ تکرار شود تا بلکه تیم‌شان ناکامی‌‌هایش را جبران کند.رئال مادرید آخرین بازی‌اش در این فصل لالیگا را از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران انجام می‌‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.