ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما مقابل صنعت نفت آبادان خیلی خوب بازی کرد، اما در ضربات آخر دقت نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی پس از شکست ۳ بر صفر سایپا در آخرین دیدار هجدهمین دوره لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: نتیجه بازی اصلاً عادلانه نبود و در بازی که در نیمه اول می‌توانستیم ۳ بر صفر برنده باشیم، صفر - صفر به رختکن رفتیم. در نیمه دوم نیز صنعت نفت از سه توپی که روی دروازه ما آورد به سه گل رسید و ما ۳ بر صفر بازنده شدیم.

وی تصریح کرد: از شکل بازی و تلاش بچه‌ها راضی هستیم. اگر پنالتی ما در نیمه اول گل می‌شد، شاید نتیجه بازی برعکس می‌شد. از همه‌ی بچه‌ها به خاطر یک فصل پرفراز نشیب تشکر می‌کنم. در این ۱۴ روزی که سرمربی تیم هستم همه با تمام وجود تلاش کردند و به من به عنوان یک مربی جوان و کسی که با برخی از آنها هم تیمی بوده و جلوی برخی دیگر بازی کرده است، احترام گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد، اما در ضربات آخر دقت نداشتیم. امیدوارم در آینده بازیکنان مثمرثمرتر باشند و بهتر بازی کنند.

صادقی درباره آینده کاری خود با سایپا گفت: در این سه هفته همه‌ی سءالات از من در خصوص فصل آینده بوده و این در حالی است که مدیرعامل باشگاه خیلی واضح صحبت کرده است. من سرمربی فصل آینده هستم و در این سه بازی نیز با هماهنگی مدیرعامل قرار بود بازیکنانی که باانگیزه‌تر هستند، بیشتر فرصت بدهیم. دو بازیکن ۱۹ ساله و یک بازیکن ۲۰ ساله امروز بازی را برای ما شروع کردند و در ادامه بازی نیز جوانانی مانند حسین نخودکار، طاها شریعتی بازیکنان تیم نوجوانان و امیرحسین حسین‌زاده ، ابوالفضل جلالی و محمد یاسینی از بازیکنان امید سایپا استفاده کنیم.

صادقی در پایان گفت: با این کار می‌خواستیم تیم را برای فصل آینده ببینیم تا متوجه شویم بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند چقدر می‌توانیم روی آنها حساب کنیم. نتیجه برای ما مهم نبود گرچه همه نتیجه را می‌بییند. کسی اگر بازی ما را ببینید متوجه می‌شود چقدر خوب بازی کردیم. تیم ما جوانان خوبی دارد و باید باتجربه خوبی را اضافه کنیم تا تیم قوی را برای فصل بعد آماده کنیم.

صادقی: دستاورد سایپا در این فصل فرصت دادن به جوانان بود/ توافق بازیکنان ما با استقلال و پرسپولیس شایعه است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.