کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: از هیچ‌کس نمی‌ترسم و حرفم را به راحتی می‌گویم.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان منتظری پس از پیروزی دو بر یک مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم امروز روز خداحافظی کسی بود که واقعاً دوستش دارم و به بازی او اعتقاد دارم و او همیشه توان خود را برای استقلال گذاشته است. خسرو حیدری استقلال را دوست داشته و وقتی از خداحافظی او باخبر شدم، به شدت ناراحت شدم ولی به او تبریک می‌گویم که تصمیم گرفت با شجاعت خداحافظی کند. این افتخار نصیب هر کسی نخواهد شد ولی برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دوباره زود او را در صحنه‌های فوتبال ببینیم.

وی در ادامه افزود: تمام بازیکنان شرمنده هستند ولی یک ماه است که اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ما جلوی آن را گرفتیم به جایی رسیده است که بازیکنان نمی‌توانستند تحمل کنند و آنها به ما می‌گفتند چرا اجازه نمی‌دهید این اتفاق بیفتد. من کنار بازیکنان هستم. تلاش کردم ولی بچه‌ها بحث‌شان، بحث مالی نبوده چون پولی که باید به تیم تزریق می‌شد، ۴۰ روز پیش بود زمانی که در کورس قهرمانی بودیم، باید پرداخت می‌شد ولی الان بازیکنان دیگر نیازی به این پول ندارند. تحت بحث آنها، بحث احترام بود. مگر می‌شود تیمی که در کورس قهرمانی است، تنها ۳۲ درصد پول بگیرد و کمترین دریافتی را داشته باشد و تنها در یک بازی مانده به پایان فصل، به آنها پول بدهد. این پول الان به درد چه کسی می‌خورد. همه چیز از دست رفت. شرمنده هواداران شدیم.

منتظری تأکید کرد: من در فضای مجازی زیاد نیستم. من گفتم که اصلاً نیازی به این پول ندارم، زیرا کار، کار درستی نبود ولی باید مردم بدانند چه اتفاقی در استقلال می‌افتد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که عدم اعتماد باعث این موضوع شده است، گفت: تزریق مالی و زمین خوب نداشتیم. مگر می‌شود استقلال چنین شرایطی داشته باشد؟ چرا باید این اتفاق برای استقلال بیفتد؟

منتظری در خصوص تهدید معاون باشگاه که به بازیکنان گفته بوده باید در اردو حضور داشته باشید، گفت: این اتفاق افتاد. بازیکنان هم دوست نداشتند چنین اتفاقی رخ دهد. حتی خود مجیدی هم حرفی برای گفتن نداشت. چقدر ضمانت کند؟ چقدر پادرمیانی کند؟

وی گفت: الان دیگر بحث مالی وجود ندارد بلکه بحث احترام به بازیکنان است. مگر بازیکن برده است؟ چرا می‌گوئید فردا صبح پول به حساب می‌آید ولی این اتفاق نمی‌افتد؟ با اینکه پول هم داده‌اند، هنوز چند بازیکن پول نگرفته‌اند. بحث من، بحث مالی نیست و برای من زشت است که در این مورد صحبت کنند. بازیکنان ما ۴۰ روز است دو میلیون، دو میلیون از هم قرض می‌گیرند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: متأسفانه در فضای مجازی یکسری افراد می‌توانند همه چیز بگویند. از هیچ‌کس نمی‌ترسم. حرف‌هایم را می‌زنم. عده‌ای به دنبال منافع خودشان هستند. من یقه‌ی برخی‌ها را گرفتم که هیچ‌کس جرأت حرف زدن به آنها را ندارد. چرا باید استقلال در پایان فصل بازیکنانش را از دست بدهد؟ چرا باید آنها در پایان به دنبال قرارداد باشند؟ الان آخر فصل است مگر می‌شود بازیکنان را پیدا کرد؟ باید به بازیکن احترام گذاشت. هر مشکلی که دارید، باید به بازیکن احترام بگذارید. اگر او را نمی‌خواهید، راحت به او بگویید که برود.

منتظری ادامه داد: چه زمانی می‌خواهد این اتفاقات از بین برود؟ چه زمان همه چیز اصلاح می‌شود؟ اینقدر بازیکنان را جلوی مردم قرار ندهید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.