بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: دیگر بهتر از این نمی‌شود؛ ۴ سال پرسپولیس بهترین تیم ایران و حرف اول را زده است.

مهرداد میناوند که برای تماشای دیدار پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم حاضر شده بود, درباره قهرمانی پرسپولیس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. واقعاً الان خیلی آرام هستم, چراکه سال سختی داشتیم و خیلی‌ها می‌خواستند تیم را به حاشیه ببرند و اتفاقاتی را رقم بزنند اما بازیکنان با تلاش‌شان کاری کردند کارستان. دم‌شان گرم و به آنها خسته نباشد می‌گویم, دیگر بهتر از این نمی‌شود؛ ۴ سال پرسپولیس بهترین تیم ایران بوده و حرف اول را زده است.

وی ادامه داد: دلیل موفقیت پرسپولیس همدلی بازیکنان و کادر فنی بود. شاید برخی آدم‌ها بودند که بعد از یک باخت یا مساوی کورکورانه چیز‌هایی می‌گفتند اما این حمایت و اتحاد بچه‌ها و کادر فنی بود که توانستند قهرمان شوند. خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان چون فشردگی بازی‌ها زیاد بود و همین عامل باعث شده بود تا ۳ بازیکن پرسپولیس رباط صلیبی پاره کنند.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: عیبی ندارد, اما همه دیدند ناداوری خیلی چیز‌ها را رقم زد. حتی در لیگ هم از لحاظ داوری برای‌مان مشکل به وجود آوردند, اما برخی طور دیگر می‌خواستند وانمود کنند.

میناوند درباره اینکه عده‌ای معتقد بودند که فوتبال کثیف است, گفت: آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند معلوم است که جایگاه‌شان کجاست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )