تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در حقیقت قهرمان واقعی لیگ سپاهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تکسیرا پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و بازی سختی داشتیم. می‌دانستیم استقلال خوزستان در ضد حمله قوی است و برای همین از ابتدا به بازی هجومی روی آوردیم تا به گل برسیم.

وی عنوان کرد: توانستیم در این بازی به چیزی که می‌خواستیم برسیم و حرف‌مان را به کرسی بنشانیم و اجازه ندادیم بازیکنان حریف به دروازه ما نزدیک شوند. در بین دو نیمه سعی کردیم با تعویض‌هایی که انجام شد تمرکز‌مان را از دست ندهیم و نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم.

تکسیرا با اشاره به قرار گرفتن سپاهان در رتبه دوم جدول رده‌بندی تصریح کرد: بعد از چند سال سختی که سپاهان پشت سر گذاشته بود در این موفقیت بازیکنان سهمی بزرگی داشتند و در این بازی نیز می‌خواستند ۳ امتیاز را برای خودشان کنند, چون برد امروز به معنای قهرمانی بود و در حقیقت قهرمان واقعی لیگ سپاهان است.

دستیار قلعه نویی گفت: در سال‌های اخیر سپاهان سختی‌های زیادی کشیده بود و در این فصل تمام تلاش‌مان را به کار بستیم. شاید ارزش مالی تیم ما نسبت به بقیه تیم‌ها کم‌تر بود و در بین تیم‌های مدعی با کمترین بودجه به این عنوان دست پیدا کردیم اما بازهم از همه هواداران و خانواده سپاهان تشکر می‌کنم, مخصوصاً سرمربی عزیزمان (امیر قلعه‌نویی) که نشان داد چه قابلیت‌هایی دارد. قرار گرفتن در رده دوم برای ما سخت بود و این جایگاه همان ارزش قهرمانی را برای ما دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.