سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: از تیم ذوب آهن انتظار نداشتیم که با این ترکیب به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان بعد از باخت تیم سپیدرود به استقلال در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این بازی خیلی برای خسرو حیدری مهم بود. امروز استقبال جالبی شده است. با وجود اینکه تعداد انگشتان یک دست هستید اما تشکر می کنم که حضور دارید.

وی ادامه داد: نیمه اول اسیر مسائل روانی شدیم اما در نیمه دوم خوب بودیم.

وی اظهار داشت: وقتی تیمم آرایش تیم ذوب آهن را در مسجدسلیمان دیدند هیچ انگیزه ای نداشتند. واقعا انتطار نداشتم از ذوب آهن که با این ترکیب به میدان برود. امیدوارم این تیم در آسیا نتیجه بگیرد. البته مردم رشت، بزرگواری ذوبی ها را با این ترکیب که به میدان رفتند فراموش نمی کنند!

وی درباره دلابل سقوط سپیدرود رشت اینگونه پاسخ داد: دلیلی ندارد جواب این سوال را بدهم. شرایط استقلال با سپیدرود فرقی ندارد. بروید ببینید کدام تیم بدون قرارداد ثبتی توانسته است قرارداد ثبت کند و بدون ضوابط بازی کند. نمی خواهم پاسخ شما را بدهم که حاشیه به وجود بیاید.

دست نشان ادامه داد: سپیدرود شکست خورد چون در مسچدسلیمان مربی و داور امنیت نداشتند. وقتی امنیت نباشد اتفاقات خاص می افتد. این اتفاقات در مسجد سلیمان افتاد و این مسائل پیش آمد. در آنجا ترقه و بلندگوی عجیب غریب و بمب هم دیده شدِ ناظر در بازی های ما نمی گذارند هواداران طبل بیاورد اما هرگونه توهینی توسط هوادار می شود.

وی ادامه داد: سنگ پراکنی و پرتاب بطری آب می شود. داور تهدید می شود. جایی که برای چهارتا بطری اتفاقات زیادی رخ می دهد برای بقیه بازی ها چه پیش می آید.

دست نشان درباره شرایط سپید رود افزود: درود به شرف بازیکن و هوادرانمان. هواداران در این شرایط که هیچ چیز هم نداشتیم آمدند و تشویق کردند. وقتی امکانات نباشد سخت است. سپیدرود رشت هرگز نمی میرد. چه در لیگ یک بود و چه در لیگ دو تلاش کردند تا تیم به لیگ برتر بیاید. حیف که تلاش ها اینگونه نابود شد.

دست نشان درباره امکان ادامه همکاری با این باشگاه یادآور شد: در طول این مدت که با سپیدرود کار کردم به این تیم علاقمند شدم. به بازیکنان جوانی که امروز بازی کردند می بالم. باید شرایط برای حضور قدرتمند درلیگ یک فراهم شود. دوست دارم در این تیم بمانم اما نه به هر قیمتی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.