نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و سپیدرود رشت با برتری دو گله آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و سپیدرود رشت از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

برای استقلال مهدی قائدی در دقیقه ۶ و مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۳ گلزنی کردند.

در ابتدای این نیمه استقلال کاملا بر بازی سوار بود و در دقیقه ششم روی کار ترکیبی به گل رسید. نفوذ پاتوسی و کار ترکیبی استقلالی‌ها با شوت قائدی همراه شد و بعد از دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان سپیدرود، دوبار توپ مقابل قائدی قرار گرفت و او با یک شوت حساب کار را یک بر صفر به سود استقلال کرد.

در ادامه بازهم استقلالی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی در دقیقه شانزده داشتند ولی ضربه سر روح الله باقری را دروازه بان سپیدرود به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۳ این بازی پاس روح‌الله باقری به تبریزی با شوت مهاجم استقلال همراه شد تا استقلال دو بر صفر از حریفش پیش بیافتد.

در ادامه این بازی بازهم این استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم یکی دو فرصت خوب را هم بدست آوردند ولی نتوانستند به گلی دست پیدا کنند تا اینکه در دقیقه ۴۲ یک پنالتی به سود استقلال اعلام شد ولی ضربه وریا غفوری را ملکی دروازه بان سپیدرود دفع کرد تا این نیمه با برتری دو بر صفر استقلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، پاتوسی، مهدی قائدی، روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربان زاده، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.