هواداران پرسپولیس که برای تماشای بازی تیمشان با پارس جنوبی‌جم به ورزشگاه تختی شهر جم رفته بودند، بیش از ۱۰ درصد ظرفیت این ورزشگاه را در اختیار گرفتند.

به گزارش ایسنا، جدال حساس تیم‌های پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ در شهر جم آغاز می‌شود.

۱۵ هزار نفر در ورزشگاه تختی شهر جم حضور داشتند که هواداران پرسپولیس علاوه بر ۱۰ درصد قانونی خود در بخش دیگری از سکوها در کنار هواداران پارس قرار گرفته بودند و پلیس برای جلوگیری از هرگونه حاشیه چند متری میان آن‌ها فاصله انداخته بود.

تعداد زیاد افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران قرار داشتند که همین مساله باعث شد که بعضی از خبرنگاران جایی برای نشستن نداشته باشند. البته دقایقی بعد یگان ویژه این افراد را از جایگاه خبرنگاران بیرون کرد.

مسئولان سازمان لیگ ساعاتی قبل از شروع مسابقه به زمین آمدند و شرایط ورزشگاه را برای برگزاری مسابقه و جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس بررسی کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس دو ساعت قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه رسید. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس نیز مطابق معمول با حضور در زمین مسابقه توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

از بلندگوهای ورزشگاه برای تماشاگران موسیقی شاد پخش شد.

مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند. همچنین سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما که نوه‌اش یعنی آدام همتی در تیم پرسپولیس است به همراه مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس برای تماشای بازی خود را به ورزشگاه رسانده‌اند.

در بیرون از ورزشگاه ماشین‌های زیادی با پلاک تهران به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد هواداران پرسپولیس برای دیدن این مسابقه خود را از تهران به شهر جم رسانده‌اند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس زودتر از دیگر بازیکنان پرسپولیس در میان تشویق هواداران وارد زمین شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.