کریستوف پلیسیه، سرمربی ۵۳ ساله آمیای فرانسه به تشریح شرایط تیمش در ۲ هفته باقی‌مانده به پایان فصل جاری لوشامپیونه فرانسه و خطر سقوط به دسته پایین‌تر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت le۱۱amienois فرانسه، کریستوف پلیسیه در آستانه بازی حساس شنبه آینده برابر موناکو گفت: ماندن آمیا در لوشامپیونه بستگی به خودمان دارد و بازیکنانم هنرمندان این بازی خواهند بود. نمی‌دانیم قرار است چه اتفاق‌هایی رخ دهند اما به بازیکنان اعتماد کافی دارم و باید موج‌های منفی پشت‌ سرمان باشند. ما تا پایان مبارزه خواهیم کرد و می‌دانیم که پیروزی در یک بازی از ۲ بازی آینده بسیار مهم است. آمیا مهیای هر ۲ بازی می‌شود و به دنبال کسب موفقیت هستیم.

سرمربی آمیا درباره کیفیت پایین خط حمله تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: هم‌اکنون بنا به دلایلی با این مشکل مواجه هستیم اما نیاز است به گذشته نیز نگاهی بیندازید. برخی بازیکنان به تازگی دوران مصدمیت را پشت سر گذاشتند و نمی‌توانند حضور فعالی در طول تمرین‌های هفته داشته باشند. سامان قدوس مورد عمل جراحی قرار گرفت و چند هفته قبل به تمرین‌های گروهی بازگشت. موسی کوناته نیز مشکل زانویی دارد و صد در صد آماده نیست. این مسائل باعث می‌شوند تا نتوانیم در خط حمله کیفیت خوبی داشته باشیم. به مدت ۴ ماه بدون مهاجم بازی کردیم و خیلی پیچیده بود. بدون توجه به این مشکلات نخستین بازی فینال آمیا برای ماندن در لوشامپیونه شنبه شب برابر تیم موناکو است. این بازی برای ما بسیار مهم خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.