سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تأکید کرد، این تیم در بازی فرداشب مقابل ماشین‌سازی تا پای جان مبارزه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: ما به یک نقطه‌ای از لیگ رسیدیم که این بازی برای ما خیلی حیاتی و حساس شده است. با توجه به عملکرد خوبی که بازیکنان من در طی فصل داشتند به نقطه‌ای رسیدیم که پیروزی در بازی فردا می‌تواند برای ما حائز اهمیت باشد و قطعاً برای گرفتن سه امتیاز و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: می‌دانیم که بازی راحتی نداریم. ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که کیفیت خوبی دارد و از بازیکنان سرعتی خوبی در حمله و بازیکنانی بهره می‌برد که دوندگی خوبی دارند. فکر می‌کنم روز سختی خواهیم داشت، چون مقابل تیمی بازی می‌کنیم که با دو انگیزه به میدان می‌رود یک انگیزه برای خودش، ماشین‌سازی و انگیزه دیگر برای تراکتورسازی است و همین موضوع می‌تواند باعث شود که روز سختی در پیش داشته باشیم، اما ما هم به اندازه‌ای انگیزه داریم که بتوانیم انگیزه‌های تیم حریف را خنثی کرده و بازی خوبی انجام دهیم. زحمت زیادی را متحمل شدیم که به اینجا رسیدیم و برای گرفتن سه امتیاز تا پای جان‌مان مبارزه می‌کنیم. نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و دست خداست و باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو درباره این موضوع که حضور پدیده در این جایگاه به خاطر اُفت تراکتورسازی است یا انگیزه بازیکنان پدیده دلیل این موضوع است، عنوان کرد: فکر می‌کنم امسال عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم و از لحاظ فنی یکی از تیم‌هایی بودیم که فوتبال خوبی ارائه می‌داد و نتیجه خوبی هم گرفتیم. اگر ما امسال قهرمان نشدیم به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان‌مان بود. اگر در بازی‌های ابتدایی با همین انگیزه به میدان می‌رفتیم اصلی‌ترین گزینه قهرمانی پدیده بود. هرچند از نظر من بازیکنانم قهرمان واقعی لیگ هستند، چون با تمام مشکلاتی که داشتند و با نداشتن امکانات و بی‌پولی توانستیم عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان نشان دادند که چه کیفیتی خوبی دارند و از نظر فنی بازیکنان خوبی هستند، من قبلاً هم گفتم و باز هم تکرار می‌کنم این بازیکنان و این تیم از نظر من قهرمان واقعی لیگ هستند و به بازیکنانم واقعاً افتخار می‌کنم.

گل‌محمدی درباره اینکه اگر پدیده سهمیه بگیرد تأثیری در ماندن او برای فصل آینده در این تیم دارد یا خیر، گفت: ادامه حضور من در پدیده ربطی به سهمیه گرفتن یا نگرفتن ندارد. خودم شخصاً دوست دارم دوباره در این تیم کار کنم و صحبت‌هایی هم انجام شده که خیلی هم مثبت بوده است و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا هفته آینده برای امضا کردن قراردادم پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره این موضوع که صحبت‌هایی درباره حضورش در تیم فوتبال امید کشورمان مطرح شده است، تصریح کرد: نه چنین صحبتی انجام نشده است و این مباحث بیشتر رسانه‌ای بوده و هیچ نشستی با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام و این خبرهایی که قبل از بازی‌ حساس ما به این سرعت در رسانه‌ها منتشر می‌شود، جای تعجب دارد. نمی‌دانم شیطنت رسانه‌ای است یا چیز دیگر. واقعاً خیلی عجیب است که در این مقطع از فصل و پیش از بازی فردا این خبر بخواهد روی خروجی رسانه‌ها قرار بگیرد. این چیزی است که روح من از آن خبردار نیست. تمرکز ما روی بازی فردا و تیم است تا بتوانیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وی درباره این موضوع که این شیطنت‌ها چه تأثیری در نتایج پدیده خواهد داشت، گفت: من این مسائل را زیاد دیده‌ام، ولی ذهن بازیکنان درگیر می‌شود که مربی ما بعد از این بازی می‌رود یا می‌ماند. در هر صورت ما وابستگی خاصی به هم داریم و دوست داریم کاری را که شروع کردیم، ادامه دهیم. وقتی چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود بازیکنان فکر می‌کنند که سرمربی‌شان می‌رود، ذهن‌شان درگیر می‌شود و تمرکزشان را به‌هم می‌ریزد.

گل‌محمدی درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی با ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا نه مصدوم داریم و نه محروم. تمام بازیکنان‌مان برای ماشین‌سازی آماده و سرحال هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.