باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به جذب هافبک کلمبیایی رقیب همشهری خود علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اتلتیکومادرید به نظر می‌رسد فصل نقل‌وانتقالات تابستانی شلوغی را در پیش داشته باشد. شب گذشته (سه‌شنبه) بود که آنتوان گریزمان اعلام کرد در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد، این در حالی است که گفته می‌شود اتلتیکو تمایلی به ادامه همکاری با دیه‌گو کاستا ندارد و شاید آلوارو موراتا هم به چلسی بازگردد.

با این اوضاع دیه‌گو سیمئونه نیاز مبرم به جذب حداقل یک مهاجم خواهد داشت. در حالی که پیش از این از ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر اتلتیکومادرید یاد شده بود، اکنون برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگوئیتو» اسپانیا خبر می‌دهد که این باشگاه اسپانیایی قصد دارد در ازای ارائه پیشنهادی ۵۵ میلیون پوندی خامس رودریگس را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

اتلتیکومادرید در فصل کوچ دسته جمعی ستاره‌ها؛ از گودین تا گریزماناین هافبک کلمبیایی که تابستان ۲۰۱۷ در ازای ۱۳ میلیون یورو با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست، قراردادش با این باشگاه در صورت پرداخت ۴۲ میلیون یورو می‌تواند شکل دائمی به خود بگیرد، اما مدیران باشگاه بایرن بر سر قطعی کردن قرارداد وی اختلاف دارند. کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی برخلاف اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ خواهان حفظ این هافبک ۲۷ ساله است.

با بازگشت زین‌الدین به روی نیمکت مربیگری رئال مادرید که رابطه خوبی با خامس ندارد، به نظر نمی‌رسد که این هافبک کلمبیایی به سانتیاگوبرنابئو بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.