رئیس فدراسیون فوتبال مراکش از انتشار شایعاتی درباره برکناری سرمربی فرانسوی تیم ملی این کشور ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاوزی لکیا رئیس فدراسیون فوتبال مراکش از انتشار برخی شایعات درباره احتمال جدایی اروی رنار از تیم ملی این کشور ابراز ناخرسندی کرد. به اعتقاد فاوزی لکیا، شایعاتی که اخیراً درباره آینده کادر فنی تیم ملی مراکش منتشر شده صرفاً با هدف بر هم زدن تمرکز اعضای این تیم در آستانه جام ملت‌های آفریقا بوده است.

او در گفت‌و‌گو با یک شبکه رادیویی در خصوص خبرهای اخیر مبنی بر احتمال برکناری سرمربی فرانسوی «شیرهای اطلس» آن هم در شرایطی که کمتر از دو ماه دیگر به آغاز جام ملت‌های آفریقا باقی مانده است، گفت: رابطه ما محدود به بندهای قانونی نیست. به دنبال آن هستیم که تا ببینیم که آیا می‌توانیم به همکاری‌مان ادامه دهیم یا نه اما این اقدام را بعد از قدم مهم بعدی‌مان که جام ملت‌های آفریقاست، انجام خواهیم داد.

طبق اعلام چندین منبع، فدراسیون فوتبال مراکش با خودداری از دعوت کردن رنار به یک جلسه مهم درباره آینده تیم ملی، خواسته به او پیامی معنادار درباره آینده‌اش بدهد. حتی برخی منابع خبری به نقل از رنار نوشته‌اند: دعوت نشدن به این جلسه که درباره ساسیت‌های ورزشی آینده تیم ملی بود، نشانه‌ای مهم است. اگر ذره‌ای تردید درباره آینده من بعد از جام ملت‌های آفریقا وجود داشت، الان دیگر وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.