برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شکست تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان ابراز تأسف کرد و داور را عامل ناکامی سرخپوشان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در حضور خبرنگاران گفت: دیروز خبرنگاران ایرانی در مورد داوری از من سؤال کردند و گفتم اشتباهات آنها علیه تیم ما در بازی‌های گذشته عمدی نبوده است، اما الان چه می‌توانم بگویم؟!

وی در ادامه یادآور شد: در بازی اول گل آفساید از پاختاکور دریافت کردیم و در بازی با السد هم این اتفاق تکرار شد. ما الان آمده‌ایم در زمین حریف بازی کنیم و نمی‌توانیم ۲۵ موقعیت گل ایجاد کنیم تا به گل برسیم. داور یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت. همه صحنه را دیدند به غیر از داور!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بازی بود. ما چه می‌توانیم بگوییم وقتی بازی‌مان دشوار بود و با وجود موقعیت‌هایی که به وجود آوردیم نتوانستیم به گل برسیم؟! فکر می‌کنم بهترین بازیکن حریف دروازه‌بان آنها بود.

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر اینکه چرا پرسپولیسی که سال پیش تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفت، در این فصل از بازی‌ها خیلی زود حذف شد، گفت: همان‌طور که گفتم امسال در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم و هر چهار تیم برای صعود برنامه‌ریزی کرده بودند. در این شرایط جزئیات می‌تواند تعیین‌کننده باشد، اما در مورد داوری چه می‌توانم بگوییم که همین جزئیات بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا فصل پیش با وجود اینکه مشکلات زیادی داشتید و داوری علیه‌تان بود تا فینال پیش رفتید و فکر نمی‌کنید این فصل مشکل‌تان برنامه‌ریزی مسابقات بود؟»، عنوان کرد: مشخصاً این تعداد فشردگی بازی‌ها در عملکرد ما تأثیرگذار بود. این فشردگی نه فقط روی پرسپولیس بلکه روی هر تیمی تأثیر منفی دارد. با این حال فشردگی برنامه مسابقات دلیل حذف ما نبود، چرا که بازیکنانم با تمام این مشکلات خیلی عالی بازی کردند، اما نتیجه نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به این پرسش که فکر می‌کند در نهایت چه تیم‌هایی از گروه D صعود خواهند کرد، گفت: السد تیم خیلی خوبی است و قطعاً از گروه ما بالا می‌رود. پاختاکور هم تیم خوبی است که راهی مرحله بعد خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۵ )