سرمربی پیکان می‌گوید تیمش در دو هفته اخیر شجاعانه توانسته ۶ امتیاز کسب کند.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی پس از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: سه امتیاز دیگر را برای خود ذخیره کردیم. این اولین بار بود که در دیداری خانگی پیروز می‌شدیم. همچنین در نیم‌فصل دوم سابقه نداشت که در دو دیدار متوالی برنده شویم که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: شرایط را به‌گونه‌ای تغییر دادیم که پس از مدت‌ها توانستیم برابر پارس جنوبی برنده شویم. خستگی بازگشت از تبریز هنوز در تن بازیکنان بود. در دقایقی تمرکز بازیکنان از بین رفت اما با تعویض‌ها شرایط را تغییر دادیم. توانستیم در نیمه اول بازی باخته را به برد تبدیل کنیم. می‌دانستیم که در نیمه دوم هم زمان برای پیروزی داشتیم و پارس جنوبی هم از تیم‌های خوب و باثبات لیگ ایران است. فوتبال روانی را ارائه می‌دهد و موفق شد و در ابتدای نیمه گل تساوی را به ثمر برساند. بازیکنان پس از خوردن گل دوم شرایط‌شان بهتر شد و هدف این بود که بتوانیم از ضدحمله‌ها به گل برسیم که این کار انجام شد. روی این مورد تمرین کرده بودیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

فرکی در پایان گفت: شرایط ما از لحاظ جدولی خوب شده و خیال‌مان راحت است. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تلاش این است که در هر بازی برنده شویم. برابر تراکتورسازی شجاعانه بازی کردیم و امروز هم در دقایقی عالی بودیم. امیدوارم در آینده بتوانیم پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.