سرمربی استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد که تیمش روز به روز بهتر شود.

به گزارش ایسنا، محمد علوی بعد از توقف یک بر یک تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم دنبال کسب سه امتیاز بودند. متأسفانه هر تیمی یک امتیاز گرفت. شاهد هستید که تیم ما هفته به هفته پیشرفت می‌کند و نترس بازی می‌کند. تیم آقای جلالی هم خوب بود. بازی پایاپای بود. با این حال قدرت تیم ما نسبتاً به این تیم چربید.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: تیم ما به گونه‌ای بازی می‌کند که همه بازیکنان در حال مشارکت در دفاع و حمله هستند. سخت است که وقتی دفاع می‌کنید به یک‌باره حمله کنید. متأسفانه تیم ما از نظر بدنی ضعیف بود ولی روز به روز بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: ان شاء الله خط حمله ما بهتر می‌شود. من خط حمله را در تمام تیم می‌بینم و فقط از مهاجم انتظار ندارم. اعتقادم این است که هر کسی باید بهترین استفاده را از حداقل زمانی که به او می‌دهند، ببرد.

علوی گفت: تیم نساجی بازی دفاعی انجام داد و کمتر حمله کرد. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و به سمت ضد فوتبال و فوتبال مستقیم برویم. ما با انجام بازی، ۷۰ درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. نساجی تیم بزرگی است و خدای نکرده نمی‌خواهم علیه این تیم صحبت کنم اما آن‌ها عقب نشسته بودند و امکان انداختن توپ پشت سر مدافعان نبود و فقط یک بار این اتفاق افتاد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره تعریف و تمجید مجید جلالی از استقلال خوزستان اظهار کرد: من مربیگری را از مجید جلالی و سایر مربیان یاد گرفتم. تلاش می‌کنم تیم‌هایم فوتبال زیبا و جنگنده‌ای را ارائه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.