زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تأکید کرد اصلی‌‌ترین مأموریت شاگردانش برای فصل آینده باید قهرمانی در لالیگا باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش ساعت ۲۴ فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان ختافه هستند با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: کورتوا آماده بازی است، او با ما تمرین کرده، از این‌رو در اختیار تیم و سرمربی است.

وی در مواجهه با این پرسش که «از بین تیبو کورتوا و کیلور ناواس کدامیک را برای فصل آینده حفظ خواهید کرد؟»، اظهار داشت: به شما نخواهم گفت که چکار خواهم کرد. گاهی اوقات من چیزی را می‌خواهم اما اتفاق نمی‌افتد و خلافش عملی می‌شود. شما می‌توانید با خود دروازه‌بان‌ها صحبت کنید، اما اکنون زمان مناسبی مبنی بر صحبت در این مورد نیست.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در خصوص سلطه بارسلونا بر لالیگا در یک دهه گذشته نیز یادآور شد: دلایل زیادی دارد. برای فتح لالیگا باید از پیش‌فصل روی کارتان تمرکز کنید. ما می‌خواهیم فصل بعد لیگ را خیلی بهتر و پرقدرت‌تر آغاز کنیم که البته کار دشواری خواهد بود. برای من و بازیکنان قهرمانی در لالیگا باید در اولویت باشد.

زیزو ادامه داد: بارسلونا در سال‌های اخیر در لالیگا عالی کار کرده و باید به آنها تبریک گفت. در تاریخ این رقابت‌ها اما رئال مادرید عناوین قهرمانی بیشتری دارد. بارسا تنها در سال‌های اخیر بهتر بوده و فصل بعد باید این رویه تغییر کند. تکرار می‌کنم که فصل بعد مهمترین جام و دشوارترین جام برای ما لالیگا خواهد بود، چون در لیگ قهرمانان برای رسیدن به قهرمانی باید ۱۲ بازی انجام دهید اما در لالیگا باید ۳۸ بازی به میدان بروید.

زیدان درباره مهاجم جوان و برزیلی‌اش نیز یادآور شد: وینیسیوس فردا بازی نخواهد کرد. او دو ماه دور از میادین بوده و باید به تلاش خود ادامه دهد.

سرمربی کهکشانی‌ها در پاسخ به این موضوع که برای به خدمت گرفتن بازیکنی همچون ادن اِزار، بازیکنی همچون گرث بیل باید از تیم جدا شود، تأکید کرد: خیر، ما ۲۵ بازیکن داریم اما این طبیعی است که برای جذب بازیکنانی باید بازیکنانی را هم کنار بگذارید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.