مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد، بعد از دیدار مقابل پیکان برخی از بازیکنان این تیم را کنار می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل پیکان اظهار داشت: بازی سخت برابر پیکانی داریم که هفته قبل توانسته است تراکتورسازی را مقابل هوادارانش شکست دهد. ما بدون اینکه تمرینی داشته باشیم به استقبال این بازی خواهیم رفت، اما فکر می‌کنم بازیکنان باغیرت و باشرفی در این تیم داریم که در این مدت به صورت انفرادی تمرینات‌شان را پیگیری کرده و این بازیکنان با تمام وجود فردا بازی خواهند کرد. ما سعی می‌کنیم در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه‌مان را تا پایان فصل حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به صعود تیم شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان گفت: جا دارد به مردم خوب بوشهر بابت صعود تیم‌شان به لیگ برتر تبریک بگویم. خوشحالیم که شاهین دوباره به لیگ برتر آمده و سهمیه استان بوشهر در این رقابت‌ها به دو تیم رسیده است، اما در پی آن مشکلات هم دو برابر شده است. امیدوارم مسئولان به فکر هر دو تیم استان بوشهر باشند. در بازی دیروز شاهین بوشهر که در ورزشگاه حضور داشتم دیدم که همه‌ی مسئولان استانی آمده بودند. در پایان بازی به استاندار گلایه کردم که ما هم تیم شهرستان جم هستیم که برای استان بوشهر است. انتظار داریم ما را هم حمایت کنند. استاندار قول مساعد داد که هر دو تیم را حمایت کند تا این تیم‌ها نمایندگان شایسته‌ای در لیگ برتر باشند.

وی درباره اینکه آیا اقداماتی برای پرداخت مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه انجام شده یا خیر گفت: رضاییان، مدیرعامل باشگاه به همراه موسوی، مدیر منطقه انرژی پارس همه‌ی تلاش خود را می‌کنند تا مبلغی را در هفته آینده به بازیکنان پرداخت کنند، اما اگر قرار است پولی به بازیکنان و مربیان پرداخت نشود باز هم ما حاضریم تا پایان فصل ادامه دهیم، چون در فوتبال یک‌سری قوانین وجود دارد و ما می‌توانیم در نهایت به حق و حقوق‌مان برسیم. اینکه دیگر تمرینات را تعطیل کنیم، منسوخ شده است. دیروز هم گفتم امروز هم می‌گویم شدیداً با بازیکنانی که باعث می‌شوند تمرینات تعطیل شود، برخورد می‌کنیم. بعد از بازی با پیکان یک‌سری از بازیکنان دیگر کنار ما نخواهند بود و دیگر نیازی به آنها نداریم، چون این بازیکنان به جای اینکه در زمین فعالیت کنند و برای دفاع از تیم شهرشان به میدان بروند، سعی می‌کنند در جلسات از زبان‌شان استفاده کنند. ما با این عده برخورد می‌کنیم. هر بازیکنی که بخواهد کوتاهی کند خودم با او برخورد می‌کنیم، چون بحث لیگ است و ما هنوز با تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم که خیلی مهم است. ما باید در این بازی‌ها با شرافت بازی کنیم تا تیمی که شایسته قهرمانی است به این عنوان دست یابد.

تارتار درباره اینکه با بازیکنان خاطی چگونه برخورد خواهد شد، گفت: این بازیکنان دیگر در لیست مسابقات قرار نمی‌گیرند. عده‌ای از آنها نیز در اختیار باشگاه گذاشته می‌شوند. در پست‌هایی که به بازیکن احتیاج داریم آنها را حفظ می‌کنیم و فقط با جریمه مالی با آنها برخورد می‌شود، اما در پست‌هایی که نیاز به بازیکن نداریم آنها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. از بازی قبل تا الان ما یک جلسه تمرین تیمی نداشته‌ایم و این درست نیست. برای هر کاری راهکاری وجود دارد و مسائل باید قانونی حل شود. تمرین نکردن جزو قوانین نیست و سازمان لیگ هم با این موضوع برخورد خواهد کرد. حتی از ما خواسته شده نفراتی که در تعطیلی تمرینات تأثیرگذار بودند را به کمیته اخلاق معرفی کنیم، اما ما سعی می‌کنیم کار را خودمان پیش ببریم.

تارتار افزود: ما بدون اینکه تمرینی داشته باشیم به استقبال این بازی آمد‌ایم اما فکر می‌کنم بازیکنان با غیرت و باشرفی در این تیم داریم که در این مدت به صورت انفرادی تمریناتشان را پیگیری کرده و این بازیکنان با تمام وجود فردا بازی خواهند کرد. ما سعی می‌کنیم در بازی‌های باقیمانده جایگاهمان را تا پایان فصل حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با توجه به صعود تیم شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان گفت: جا دارد به مردم خوب بوشهر بابت صعود تیمشان به لیگ برتر تبریک بگویم. خوشحالیم که شاهین دوباره به لیگ برتر آمده و سهمیه استان به دو باشگاه رسیده است. اما در پی آن مشکلات هم دو برابر شده است. امیدوارم مسئولان به فکر هر دو تیم استان بوشهر باشند. در بازی دیروز شاهین بوشهر که در ورزشگاه حضور داشتم دیدم که همه مسئولان استانی آمده بودند در پایان بازی به استاندار گلایه کردم که ما هم تیم شهرستان جم هستیم که برای استان بوشهر است. انتظار داریم ما را هم حمایت کنید. استاندار قبول مساعد داد که هر دو تیم را حمایت کند تا این تیم‌ها نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر باشند.

وی درباره اینکه آیا اقداماتی برای پرداخت مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه انجام شده یا خیر گفت: رضاییان مدیر عامل باشگاه به همراه موسوی مدیر منطقه انرژی پارس همه تلاش خود را می‌کنند تا مبلغی را در هفته آینده به بازیکنان پرداخت کنند اما اگر قرار است پولی به بازیکنان و مربیان پرداخت نشود باز هم ما حاضریم تا پایان فصل ادامه دهیم چون در فوتبال یک سری قوانین وجود دارد و ما می‌توانیم در نهایت به حق و حقوقمان برسیم. اینکه دیگر تمرینات را تعطیل کنیم منسوخ شده است دیروز هم گفتم امروز هم می‌گویم شدیدا با بازیکنانی که باعث می‌شوند تمرینات تعطیل شود برخورد می‌کنیم. بعد از بازی با پیکان یک سری از بازیکنان دیگر کنار ما نخواهند بود و دیگر نیازی به آنها نداریم چون این بازیکنان به جای اینکه در زمین فعالیت کنند و برای دفاع از تیم شهرشان به میدان بروند سعی می‌کنند در جلسات از زبانشان استفاده کنند. ما با این عده برخورد می‌کنیم. هر بازیکنی که بخواهد کوتاهی کند خودم با آن برخورد می‌کنیم چون بحث لیگ است و ما هنوز با تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم که خیلی مهم است ما باید در این بازی‌ها با شرافت بازی کنیم تا تیمی که شایسته قهرمانی است به این عنوان دست یابد.

تارتار درباره اینکه با بازیکنان خاطی چگونه برخورد خواهد شد، گفت: این بازیکنان دیگر در لیست مسابقات قرار نمی‌گیرند. عده‌ای از آنها نیز در اختیار باشگاه گذاشته می‌شوند در پست‌هایی که به بازیکن احتیاج داریم آنها را حفظ می‌کنیم و فقط با جریمه مالی با آنها برخورد می‌شود، اما در پست‌هایی که نیاز به بازیکن نداریم آنها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. از بازی قبل تا الان ما یک جلسه تمرین تیمی نداشته‌ایم و این درست نیست. برای هر کاری راهکاری وجود دارد و مسائل باید قانونی حل شود. تمرین نکردن جزو قوانین نیست و سازمان لیگ هم با این موضوع برخورد خواهد کرد. حتی از ما خواسته شده نفراتی که در تعطیلی تمرینات تاثیرگذار بودند را به کمیته اخلاق معرفی کنیم اما ما سعی می‌کنیم کار را خودمان پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم راجع به اینکه بازیکنان مدت زیادی است که مطالبات‌شان را دریافت نکرده‌اند و به نظر می‌رسد که آنها نیز حق دارند اعتراض کنند، تصریح کرد: من قبلاً به بازیکنان حق داده بودم، اما نه الان که کلاً تمرینات را تعطیل کردند. حداقل دو روز قبل از مسابقات ما باید تمرین کنیم. من صبوری کردم، اما رفته رفته احساس کردم بازیکنان فراتر از چیزی که هستند، جلو رفتند و برای خودشان تمرین را تعطیل می‌کنند. به‌هرحال ما باید به میدان برویم. اصلاً می‌گوییم که پولی در کار نیست، اما آیا می‌توانیم بازی نکنیم؟ قانون می‌گوید باید بازی‌ها را تمام کنید و بعد پیگیر مطالبات‌تان باشید. ما هنوز چهار بازی حساس داریم که می‌خواهیم برای جایگاه خودمان بجنگیم اما کسانی را که در این راه انرژی‌شان برای حرف زدن صرف می‌کنند، دیگر به تیم نمی‌آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.