هواداران پرسپولیس که قصد دارند جمعه پیشِ‌رو برای حمایت از سرخپوشان و تماشای بازی تیم محبوب خود در ورزشگاه حاضر شوند از حالا باید به‌فکر تهیه بلیت مسابقه باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران پرسپولیس که قصد دارند جمعه پیشِ‌رو برای حمایت از سرخپوشان و تماشای بازی تیم محبوب خود در ورزشگاه حاضر شوند از حالا باید به‌فکر تهیه بلیت مسابقه باشند.

سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب نوشت: «نظر به تماس‌های مکرر، به‌اطلاع هواداران عزیز می‌رساند با توجه به استقبالی که شاهد هستیم این احتمال وجود دارد که برای روز مسابقه پرسپولیس ــ سپاهان هیچ قطعه بلیتی برای عرضه حضوری در ورزشگاه باقی نماند ــ وقوع یا عدم‌وقوع این امر حتماً در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد ــ از این رو برای هوادارانی که برای حضور در این دیدار تصمیم قطعی گرفته‌اند و به‌ویژه از دیگر شهرها قصد سفر به تهران را دارند، بهتر خواهد بود تا هرچه سریع‌تر نسبت به خریداری الکترونیک بلیت مسابقه از تنها سایت عرضه‌کننده آن یعنی gishe۳.com اقدام کنند تا قبل از برنامه‌ریزی برای این منظور از در اختیار داشتن مجوز ورود به ورزشگاه آزادی اطمینان حاصل کنند.

در این ارتباط به‌اطلاع می‌رساند در حال حاضر تمام ظرفیت بلیت جایگاه و روبه‌روی جایگاه با استقبال هواداران به‌فروش رسیده است و بلیتی برای عرضه از این بخش‌های ورزشگاه وجود ندارد.

همچنین از هواداران عزیز تقاضا داریم اطلاعیه‌ها و پیام‌های مندرج در سایت gishe۳.comرا با دقت مطالعه کنند؛ به‌ویژه از نهایی شدن خرید خود که با دریافت کد رهگیری مشخص می‌شود، اطمینان کامل حاصل کنند تا در ورزشگاه دچار مشکل نشوند».

باشگاه پرسپولیس همچنین تأکید کرد، بلیت‌فروشی الکترونیک به هیچ وجه در روز برگزاری مسابقه صورت نمی‌گیرد و پایان عرضه الکترونیک ساعت ۲۳ روز قبل از برگزاری مسابقه است. همچنین فروش الکترونیک بلیت از ساعت ۲۳ تا یک بامداد انجام نخواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.