هواداران متعصب تیم فوتبال اینتر بار دیگر کاپیتان سابق این تیم را هدف انتقادات خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی حمایت باشگاه اینتر از مائورو ایکاردی و دفاع از او برابر انتقادات، اولتراهای این تیم بار دیگر به این مهاجم آرژانتینی حمله و بیانیه‌ای علیه او صادر کردند.

هواداران متعصب «کوروا نورد» (ضلع شمالی ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا) پیش از این اعلام کرده بودند که دیگر تمایلی به دیدن ایکاردی در ترکیب تیم محبوب‌شان ندارند و دلیل آن هم اختلافاتی بود که میان این بازیکن ۲۶ ساله و مدیران باشگاه بر سر مسئله تمدید قرارداد پیش آمد و به موجب آن او شش هفته برای نراتزوری بازی نکرد. باشگاه اینتر هم در حمایت از ایکاردی اعلام کرد آن دسته از هواداران که نمی‌خواهند حضور ایکاردی را در ترکیب تیم تحمل کنند، می‌توانند در ورزشگاه حاضر نشوند.

اکنون اولتراهای اینتر در سایت فیس‌بوک بیانیه‌ای جدید صادر کرده‌اند که در آن آمده است: آن مردی حقیری که پیراهن شماره ۹ را می‌پوشد، لیاقت بازی در اینتر را ندارد، چون حداقل لازمه حرفه‌ای‌گری و تعهدی که یک کارمند باید نسبت به کارش داشته باشد و حداقل احترامی که برای پیراهن و هواداران تیمش باید قائل می‌شد را نشان نداده است. از ما پرسیده‌اند که آیا می‌دانیم کارهایی که انجام داده‌ایم در سایر لیگ‌های اروپایی انجام شود، چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ اما سؤالی که ما از خودمان می‌پرسیم این است که آیا هرگز کسی در لیگ‌های دیگر دیده است که یک بازیکن خودش را به مصدومیت بزند، از بازی برای تیمش خودداری کند، با باخت تیمش نیشخند بزند و چند ماه حاضر نباشد برای تیمش بازی کند و در نهایت به واسطه وکلایش دوباره خود را به تیم تحمیل کند؟

فوتبال جهان| پریشیچ: اینتر ویژگی‌های لازم برای شکست یوونتوس را دارد

این‌طور که به نظر می‌رسد هواداران متعصب اینتر قصد ندارد ایکاردی را ببخشند و این وضعیت خروج او از نراتزوری در پایان فصل را محتمل‌تر می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.