قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که این تیم با تمام قوا و تمرکز به مصاف الوصل امارات خواهد رفت تا در حساس‌ترین بازی فصلش پیروز میدان شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان, قاسم حدادی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الوصل امارات در نخستین بازی دور برگشت رقابت‌های گروه A لیگ قهرمانان آسیا, اظهار داشت: می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم و با تمام تمرکز و قوا وارد زمین می‌شویم تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم و صعودمان را تا اندازه زیادی مسجل کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره کیفیت بازیکنان دو تیم ذوب‌آهن و الوصل گفت: تعدادی از بازیکنان ما چند سال است بازی می‌کنند و چند بازیکن جوان خوب نیز در تیم حضور دارند که به خوبی کمک می‌کنند. آنالیز خوبی انجام داده‌ایم و بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی داشته‌ایم. امیدوارم اهداف کادر فنی را در زمین پیاده کنیم، ولی همه می‌دانیم با یک تیم خوب بازی داریم که النصر عربستان را شکست داده است.

«به دنبال سه امتیاز در حساس‌ترین بازی فصل‌مان هستیم.» وی با بیان این جمله به رقابت ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اشاره و عنوان کرد: وضعیت کلی تیم ما خوب است و فشار‌ مسابقات بین ۲۴ بازیکن تیم تقسیم شده است. شاید در لیگ شانس نداشته باشیم، اما هنوز با مدعیان بازی داریم و در تمام بازی‌ها برای پرچم و لوگویی که روی سینه داریم بازی می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را برای باشگاه و مردم اصفهان می‌کنیم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که مستحق قهرمانی در لیگ برتر است، به این عنوان دست پیدا کند.

حدادی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: بازی فردا سرنوشت سال آینده تیم ما را تعیین می‌کند. این بازی خیلی می‌تواند به بودجه و نحوه بسته شدن تیم ما ارتباط پیدا کند و فکر می‌کنم آینده بازیکنان جوان‌مان در گرو بازی فرداست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.