کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به دنبال پیروزی برابر الوصل است تا صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

به گزارش ایسنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات اظهار کرد: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل ما است. این بازی خیلی برای ما مهم است. همه بازیکنان به این موضوع واقف هستند. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم بازی سختی داریم. با تمام توان و تمرکز به زمین می‌رویم تا نتیجه بگیریم و صعودمان را تا اندازه زیادی قطعی کنیم.

حدادی‌فر اضافه کرد: ما تیم کم‌تجربه‌ای در آسیا نیستیم. چند بازیکن ما چند دوره در این رقابت‌ها حضور داشته‌اند. در کنار آن‌ها جوانانی هستند که با تیم هماهنگ شده‌اند. با آنالیز و ریکاوری خوب می‌خواهیم دستورات مربی‌مان را در زمین پیاده کنیم ولی همه می‌دانیم با یک تیم خیلی خوب بازی داریم که النصر عربستان را برده است. سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است.

او درباره بازی‌های حساس تیمش در هفته‌های اخیر در لیگ قهرمانان و لیگ برتر گفت: شرایط کلی تیم خوب است چون فشار روی ۲۴ بازیکن تقسیم شده است. ما در لیگ ایران شانسی نداریم ولی با تیم‌های مدعی بازی داریم. ما برای لوگوی روی لباس‌مان بازی می‌کنیم. هر تیمی که مستحق قهرمانی است، انشاءالله قهرمان شود. بازی فردا سرنوشت امسال و سال بعد را مشخص می‌کند. بازی فردا روی بودجه باشگاه سال بعد ما هم تاثیر دارد. آینده بازیکنان جوان ما در گرو بازی فردا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.