ایوان پریشیچ، بال کروات تیم فوتبال اینتر بر این باور است که این تیم قدرت لازم برای پیروزی در دربی ایتالیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر پس از اینکه شنبه شب در دیداری خانگی مقابل رم به تساوی یک بر یک رضایت داد، شنبه هفته آینده در هفته سی‌وچهارم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو باید در دربی ایتالیا به مصاف یوونتوسی برود که این هفته با برتری مقابل فیورنتینا، برای هشتمین بار متوالی در این رقابت‌ها به قهرمانی رسید.

ایوان پریشیچ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه اینتر گفت: ما اینتر هستیم و باید سعی کنیم تمامی بازی‌های باقیمانده فصل را با برد به پایان ببریم چون تیم قدرتمندی هستیم. ما قادر به شکست هر تیمی هستیم. اکنون به تقابل با یوونتوس فکر می‌کنیم و می‌خواهیم جایگاه سومی خود به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مستحکم کنیم.

وی افزود: ما یوونتوس را می‌شناسیم، آنها برای هشتمین فصل متوالی فاتح اسکودتو شدند. یووه تیم قدرتمندی است و برای کسب پیروزی به سن‌سیرو خواهند آمد، بنابراین ما باید بهتر از آن بازی کنیم. در جریان این هفته ما خودمان را برای این نبرد آماده خواهیم کرد.

بال کروات نراتزوری در پایان خاطرنشان کرد: ما تمامی ویژگی‌های لازم برای شکست یوونتوس را داریم، اگرچه باید در زدن ضربات پایانی بهتر شویم. ما اغلب موقعیت‌هایی زیادی روی دروازه رقبا خلق می‌کنیم، اما از آنها استفاده لازم را نمی‌بریم.

آخرین پیروزی اینتر مقابل بانوی پیر به ماه سپتامبر ۲۰۱۶ بازمی‌گردد که نراتزوری ۲ بر یک به برتری دست یافت و در آن بازی پریشیچ هم گلزنی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.