بازیکن سابق بانوی پیر اعتراف کرد که ورود ستاره سابق رئال مادرید به یوونتوس، برای برخی از بازیکنان این تیم روزهای سختی را ساخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو تاردلی بازیکن سابق یوونتوس که ۱۰ فصل (۱۹۷۵ تا ۱۹۸۵) برای بانوی پیر توپ می‌زد، اعتراف کرد که پیوستن رونالدو به راه‌راه‌پوشان تورین برای تعدادی از بازیکنان این تیم مشکلاتی را به وجود آورده که یکی از مهمترین آنها پائولو دیبالا بوده است.

یوونتوس تابستان سال گذشته رونالدو را با قراردادی ۱۱۰ میلیون یورویی خرید به این امید که با او قهرمان لیگ قهرمانان شود اما با این وجود در مرحله یک چهارم این رقابت‌ها توسط آژاکس حذف شد و حتی یک از دو جامی که در ۴ فصل اخیر برده بود، کوپا ایتالیا را هم از دست داد.

تاردلی اما می‌گوید ورود رونالدو نه تنها منجر به محقق شدن اهداف بانوی پیر نشده بلکه سخت شدن شرایط برخی از بازیکنان را هم در پی داشته است.

او که سابقه انجام ۲۵۹ بازی و ثبت ۳۵ گل را در دوران بازیگری‌اش در تورین دارد، به شبکه رای اسپورت گفت: یوونتوس نیاز دارد در حوزه مدیریت فردی بازیکنان تیم کار کند. کریستیانو رونالدو شاید در این فصل به اندازه کافی باز کرده باشد اما باز هم این او است که وضعیت تیم را تعیین می‌کند. مقابل آژاکس او می‌توانست بهتر و بیشتر از این کار کند. من احساس می‌کنم که برخی از بازیکنان تیم بعد از آمدن رونالدو کمتر از قبل کار می‌کنند و به طور ناخودآگاه از بازی در کنار او در عذاب هستند. دیبالا یکی از آنهاست.

بعد از حذف یوونتوس شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی رونالدو از این تیم مطرح شد که ستاره پرتغالی پس از تثبیت قهرمانی‌ بانوی پیر در لیگ برتر انگلیس آنها را رد کرد و گفت که به احتمال ۱۰۰۰ درصد در تورین می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.