عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: در ابتدای فصل وقتی گل می‌زدم، دوست داشتم فیکس بازی کنم ولی این فرصت در طول فصل از من گرفته شد.

عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برد تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. خیلی خوشحالم که در این بازی گل زدم و دوست دارم در مورد خودم صحبت کنم. من مدت‌ها بود که گل نمی‌زدم و آخرین گلی که امسال زدم در بازی با فولاد بود. از ابتدای این فصل شرایط سختی داشتم و خیلی‌ها این را می‌دانند.

وی با اشاره به روزهای سختی که پشت سر گذاشت، افزود: هیچ بازیکنی دوست ندارد روی نیمکت بنشیند. من گل زدم و توقع داشتم که فیکس بازی کنم، اما این فرصت به من داده نشد. یک بازیکن تا اندازه‌ای صبر و تحمل دارد. وقتی مهاجمی خوب کار می‌کند و نیمکت‌نشین می‌شود، ناخودآگاه از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد و من با این شرایط مواجه شدم. البته هر مربی هم برای خودش ایده‌ای دارد و من مجبور بودم با این شرایط کنار بیایم.

آل‌کثیر درباره اینکه آیا آن زمان با مجید جلالی در مورد این مسائل صحبت کرده بود یا نه، گفت: من با سرمربی تیم صحبت کردم. هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد، اما من هم وقتی گل می‌زدم دوست داشتم که در ترکیب ثابت بازی کنم. وقتی مهاجم چند بازی پشت سر هم به میدان برود، شرایط خوبی پیدا می‌کند، اما من روزهای سختی را تجربه کردم.

مهاجم پیکان در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: امسال خیلی اذیت شدم، در نفت تهران مشکلات مالی تمرکزم را به هم ریخت و امسال هم طور دیگری اذیت شدم. با این حال هیچ وقت ناامید نشدم و حتی اضافه تمرین کردم تا خدا جواب زحماتم را بدهد. برادر و مربی اختصاصی‌ام نیز در این راه کمکم کردند که باید از آنها تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.