سرمربی پرسپولیس می‌گوید رقابت سختی در گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و امیدوار است تا در این گروه پرسپولیس یکی از تیم‌های صعود کننده باشد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: امیدوارم در رقابتی که در گروه ما وجود دارد بتوانیم پیشی بگیریم و می‌دانیم گروه سختی در پیش داریم و همه تیم‌ها آماده هستند تا بتوانند از این مرحله صعود کنند. متأسفانه چند بازیکن ما هنوز مصدوم هستند و نمی‌توانند برای تیم ما بازی کنند. حسین ماهینی، شایان مصلح و بودیمیر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند ما راه همراهی کنند. ما اینجا هستیم تا برنده این بازی شویم. این را هم می‌دانیم که تیم الاهلی مربی خود را عوض کرده است و تلاش زیادی خواهد کرد تا در این مسابقه موفق باشد. من احساس غرور می‌کنم و طرفداران ما را تنها نخواهند گذاشت و آن‌ها از ما می‌خواهند که دست پر از این رقابت بیرون بیاییم.

برانکو در ادامه اظهار کرد: فشار در این مدت زیاد بوده و مشکلات زیادی داشتیم و هر چهار، پنج روز مجبور بودیم یک بازی انجام دهیم. تمرکز ما تا اینجای کار روی سه جامی است که در آن حضور داریم اما چاره‌ای نداریم و همیشه تلاش خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم تا با پیروزی به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

برانکو افزود: تمرکز ما کاملاً باید روی این بازی باشد. راجع به مسائل دیگر صحبت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم بعد بازی اگر شکست خوردیم بگویم که به خاطر مسائل دیگر این بازی را باختیم و طبق قانون AFC، سوالات باید مربوط به بازی باشد.

برانکو در پایان گفت: اول راجع به داوری اعتراض خود را اعلام می‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. اینطور نیست که فکر بازی بعد باشیم و الان تمرکز ما روی این بازی است. ممکن است در بازی بعد کسی نتواند تیم ما را همراهی کند. آن موقع است که درباره آن فکر می‌کنیم. نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که بازیکنان بتوانند از صد در صد برنده باشند یا نمایش کاملی در بازی‌ها داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.