یک نشریه انگلیسی مدعی شد سران باشگاه منچستریونایتد آماده فروش مهاجم انگلیسی خود هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه تمدید قرارداد مارکوس رشفورد اخیراً از سوی مدیران باشگاه منچستریونایتد کلید خورده است، اما آنها تا به این لحظه موفق نشده‌اند نظر مهاجم انگلیسی خود را برای توافق بر سر امضای قرارداد جدید جلب کنند. نشریه انگلیسی «سان» مدعی شد سران باشگاه منچستریونایتد با شروطی که رشفورد ۲۱ ساله برای تمدید قراردادش دارد، موافقت نکرده‌اند، از این‌رو او را در ازای ۱۵۰ میلیون پوند در لیست فروش خواهند گذاشت.

قرارداد کنونی رشفورد در حالی با باشگاه منچستریونایتد تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰ اعتبار دارد که دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند. دستمرد کنونی رشفورد در منچستریونایتد ۸۰ هزار پوند در هفته است و این بازیکن خواهان افزایش دستمزدش به بیش از ۲۰۰ هزار پوند شده است که این با مخالفت مدیران باشگاه منچستریونایتد همراه شده است.

باشگاه رئال مادرید که برای جذب مهاجم جوان شیاطین سرخ علاقه‌مند شده، حاضر است ۱۰۰ میلیون پوند بپردازد، اما باشگاه منچستریونایتد برای صدور مجوز جدایی رشفورد ۵۰ میلیون بیشتر از این مبلغ می‌خواهد.

در سوی دیگر باشگاه بارسلونا بر این باور است در صورتی که مالکوم را وارد این معامله کند و او را به منچستریونایتد بفرستد، می‌تواند مسیر این انتقال را هموار کند اما دستمزد درخواستی بالای رشفورد مانع بزرگی در این انتقال خواهد بود.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ اما علاقه زیادی به حفظ مارکوس رشفورد دارد و بر این باور است این بازیکن ملی‌پوش می‌تواند یکی از ارکان اصلی برای ساخت آینده این باشگاه انگلیسی باشد.

در قرارداد فعلی رشفورد بندی وجود دارد که باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد او را یکسال دیگر تمدید و او را تا سال ۲۰۲۱ حفظ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.