کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم خود علیه تیم‌ها و بازیکنان خاطی را اعلام کرده که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم انضباطی خود را اعلام کرده است که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

۱ – مارکو اوکتاویو (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی)

اوکتاویو به دلیل آنچه AFC "بهم ریختن بازی در دیدار ایران و ژاپن" در مرحله نیمه نهانی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا یاد کرده است، محکوم به پرداخت ۱۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. او یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

۲ – ذوب آهن

ذوب آهن به دلیل رفتار نامناسب هواداران در بازی با الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پرداخت ۵۰۰۰ هزار دلار جریمه و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. این تیم یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

۳ – سایپا

این تیم به دلیل عدم برگزاری مناسب بازی، عدم کنترل هواداران و رعایت نشدن استانداردها محکوم به پرداخت ۸۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در مدت زمان ۳۰ روز از صدور این رأی می‌تواند به این جرایم اعتراض کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.