اولگنار سولسشایر از بازیکنان و شرایط تیمش در آستانه بازی با اورتون رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون در هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از نقاط ضعف و قوت شیاطین سرخ سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: هفته فوق‌العاده‌ای در پیش است. بازیکنانم از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند. می‌دانیم بازی سختی در گودیسون پارک در پیش داریم و تیم‌های دیگر هم در آنجا به مشکل خورده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با باشگاه حرف زدم و ما می‌دانیم باید واقع‌بین باشیم. نمی‌توان به سرعت تمام مشکلات را برطرف کرد. این‌طور نیست که هفت بازیکن بخریم و ناگهان همه چیز رو به راه شود. باید قدم به قدم جلو برویم.

سولسشایر در ادامه افزود: البته که در تابستان خریدهایی خواهیم داشت. می‌دانم انتقادات بسیاری صورت گرفته است. نمی‌دانم آیا همه این منتقدان می‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است یا نه. ما استعدادیاب‌هایی داریم که تمام این سیاره را برای پیدا کردن بازیکنان خوب می‌گردند. بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که از نظر شخصیتی، کیفیت و قیمت مناسب باشند و بتوانند برای مدت‌ها در باشگاه بمانند. اطمینان دارم در حال تلاش‌ برای جذب بازیکنان مناسب هستیم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.