سرمربی تیم فوتبال آژاکس معتقد است تیم تحت‌هدایتش اگر خوب بازی کند می‌تواند به مانند رئال مادرید و یوونتوس، تاتنهام را هم ذر لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که شاگردانش پس از حذف تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس به ترتیب در مراحل یک‌هشتم نهایی و یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها با تاتنهام بازی کنند، در این خصوص گفت: پیش از هر چیزی باید بگویم رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است. ما می‌دانیم که با رقیب فوق‌العاده‌ای مصاف خواهیم کرد. تقابل با اسپرز چالش شگفت‌انگیز دیگری برای ما است. آنها تیم جالبی هستند.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: اگر به آژاکس یا هر تیم دیگر هلندی از حیث مالی نگاه کنید، ما همیشه در جمع مدعیان نیستیم، اما گاهی اوقات این تیم‌ها موفق به کسب پیروزی می‌شوند. ما در تقابل با رئال مادرید و یوونتوس هم بخت اول پیروزی نبودیم اما می‌دانستیم شانس‌هایی خواهیم داشت و باید بازی سطح بالای خود را ارائه دهیم. ما مسئول اقدامات و تاحدودی نتایج خودمان هستیم، پس اگر خوب بازی کنیم، می‌توانیم تاتنهام را هم شکست دهیم.

آژاکس در تاریخ ۱۰ اردیبهشت در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه تاتنهام به میدان برود و پس در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در بازی برگشت پذیرای شاگردان مائوریسیو پوچتینو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.