سرمربی سابق لیورپول می‌گوید با وجود ناکامی‌های اخیرش، هنوز خیال بازنشسته شدن ندارد و می‌خواهد برای مدتی طولانی به کار خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس می‌گوید در نظر دارد تا آغاز دهه هشتم زندگی‌اش به مربیگری ادامه دهد. بنیتس ۵۹ ساله که قرارداد سه‌ ساله‌اش با نیوکاسل در ماه ژوئن امسال به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید آن نیست، به سبب دستاوردهای ناچیزش در این تیم آینده‌ای مبهم دارد اما او می‌گوید که خیال ترک دنیای فوتبال را ندارد.

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال والنسیا، لیورپول، اینتر و رئال مادرید و چلسی در پاسخ به این سؤال که چند سال دیگر قصد دارد به مربیگری ادامه دهد، گفت: روز قبل داشتم با یکی از دوستانم در این باره حرف می‌زدم و به او گفتم که می‌خواهم ۱۱ سال دیگر مربیگری کنم. ۱۱ سال دیگر می‌خواهم مربی بمانم. وقتی روی هاجسون هنوز دارد مربیگری می‌کند چرا من بروم.

بنیتس ادامه داد: من دوست دارد تیم‌ها را هدایت کنم و بازیکنان را تمرین دهم. از این کار لذت می‌برم. من همیشه می‌گویم که ما باید برای آینده فکر و برنامه‌ریزی کنیم. دستیاران من افراد جوانی هستند و ما همیشه به این فکر می‌کنیم که چطور وضعیت تیم را ارتقا دهیم. روز گذشته ما جلسه‌ای داشتیم و درباره این صحبت می‌کردیم که باید در نقاط مختلف زمین تمرینی دوربین کار بگذاریم و حرکات بازیکنان را از زوایای مختلف ببینیم و از این طور چیزها. بنابراین ما همیشه داریم از تکنولوژی استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم که بروز باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.