سرمربی شاهین شهرداری بوشهر از بازی نداشتن تمیش در هفته آخر لیگ دسته یک فوتبال نگران است.

عبدالله ویسی، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش مقابل ملوان در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال اظهار کرد: شرایط لیگ یک بسیار حساس شده است حتی حساس‌تر از لیگ برتر. در جدول بعضی از تیم‌ها می‌خواهند صعود کنند، بعضی‌ها هم در اواسط جدول می‌خواهند قرار گیرند تا از سقوط فاصله بگیرند. وضعیت بسیار حساس و خطرناک شده است.

او ادامه داد: در بازی مقابل ملوان، تماشاگران ما از نقاط مختلف شهر آمده بودند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. بازی خوبی مقابل تیم جوان و خوب ملوان انجام دادیم. بازی سختی بود چون ملوان توانسته بود آلومینیوم را در هفته گذشته شکست دهد و این باعث شده بود تا از این بازی بترسیم اما در نهایت توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

ویسی افزود: هفته آخر بازی نداریم و این موجب می‌شود تا برای تیم ما شبهه پیش بیاید. ما برای این مساله با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم اما جوابی نیامده است. ولی به تصمیم سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و با تمام وجود خود را برای مسابقه با سرخ‌پوشان پاکدشت آماده می‌کنیم. امیدوارم که اتفاقات فوتبال به نفع ما رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، شاهین شهرداری بوشهر در حال حاضر با ۵۱ امتیاز در رده دوم لیگ دسته یک فوتبال قرار دارد و دو هفته مانده به پایان لیگ، یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.