بازیکن پیشین زنیت سن‌پترزبورگ تعبیر جالبی را درباره درخشش سردار آزمون در بازی‌های این تیم به کار برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، ماکسیم دومنکو گفت: به روشنی بهبود کارکرد تیمی زنیت سن‌پترزبورگ با جذب بازیکنان جدید در نقل‌وانتقال‌های زمستانی مشاهده می‌شود. بدون سردار آزمون، باریوس و راکیتسکی رقابت تیم زنیت برای قهرمانی در لیگ برتر روسیه بسیار سخت بود.

هافبک پیشین تیم‌ زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال روسیه با بیان این مطلب که سردار آزمون عینک سرگئی سماک (سرمربی زنیت) را به زنیت آورد، خاطرنشان کرد: او به تنهایی هفت امتیاز را برای تیم تحت هدایت سماک به ارمغان آورد. سردار آزمون، باریوس و راکیتسکی خریدهای باکیفیت زنیت هستند و به نظرم مهاجم ایرانی با گذراندن زمان بیشتری در این تیم کارکردهای بیشتری نیز خواهد داشت.

ماکسیم دومنکو درباره ادامه ناکامی چندین ماهه آرتم جیوبا برای گلزنی در خط حمله تیم زنیت سن‌پترزبورگ اظهار داشت: او با وجود آرامش ظاهری که دارد واقعاً می‌خواهد گل بزند. البته آرتم جیوبا اکنون با حضور سردار آزمون کار دیگری در زنیت انجام می‌دهد، اما او باید از فرصت‌هایی که برای گلزنی خلق می‌شوند، بهره ببرد. او در بازی با آنژی می‌توانست گل بزند، اما بدشانس بود.

بهترین گلزن تاریخ روسیه: سردار آزمون خوب است اما مسی نیست!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )