اونای امری، سرمربی تیم فوتبال آرسنال می‌گوید از عملکرد تیمش مقابل ناپولی راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) با برتری یک بر صفر در خانه ناپولی، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شدند، پس از این بازی گفت: به بازیکنان و تلاشی که آنها در این دیدار کردند، خیلی افتخار می‌کنم. بازیکنانم نشان دادند که به بازی مقابل تیم‌های خوب در جوی خوب عادت دارند. آنها شخصیت بزرگ خود را نشان دادند. ما می‌خواستیم توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشته باشیم، اما ناپولی این اجازه را به ما نداد. بازیکنان ما جای‌گیری خوبی در زمین داشتند و در پاسکاری هم خوب عمل کردند.

امری که پیش از این سه بار متوالی سویا را به قهرمانی لیگ اروپا رسانده بود، در این باره اظهار داشت: من در این تورنمنت رشد و پیشرفت زیادی کرده‌ام. لیگ اروپا فرصت بزرگی به ما می‌دهد تا دست به کار مهمی بزنیم و فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم. با قهرمانی در این تورنمنت این امکان برای ما فراهم می‌شود تا در لیگ قهرمانان بازی کنیم، این در حالی است که در لیگ برتر تیم‌های زیادی برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. لیگ اروپا و لیگ برتر اکنون برای ما رقابت‌های مهمی هستند.

گرث بیل: الگوهای من ۲ آرسنالی بودندوی همچنین در خصوص مصدومیت آرون رمزی در این دیدار نیز خاطرنشان کرد: مصدومیت او عضلانی است. در حالت عادی رمزی چند هفته‌ای به‌دور از میادین خواهد بود. او در وضعیت خوبی بود و خیلی خوب بازی می‌کرد، اما ما بازیکنان آماده دیگری هم داریم و باید ببینیم چه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.