زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید تیمش باید برای فصل آینده رقابت‌طلب‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در پی تساوی یک بر یک خارج از خانه شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل لگانس در هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا گفت: نیمه اول عملکرد ضعیفی از خود ارائه کردیم، اما نیمه دوم بهتر شدیم. در کل همه بازیکنان تیم نیاز به پیشرفت دارند. خود من هم به عنوان سرمربی تیم باید بهتر کار کنم. می‌دانیم که این فصل جامی کسب نخواهیم کرد و این هم چالش‌های خاص خود را دارد. تیم باید برای فصل آینده دوباره رقابت‌طلب باشد. ما باید فصل بعد بهتر باشیم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌های همچنین در خصوص شایعات مطرح شده درباره اینکه رئال مادرید به دنبال یافتن جانشینی برای کریم بنزما است، مهاجمی که با گلزنی در بازی شب گذشته شمار گل‌های زده خود در این فصل را به عدد ۱۸ رساند، اظهار داشت: بنزما فصل خیلی خوبی داشته، به خصوص از حیث گلزنی. در کل کریم بازیکن شگفت‌انگیزی است و این فصل تغییر کرده و این همراه با گلزنی‌های بیشتر وی بوده است. خود بنزما هم به این شایعات عادت دارد، اما برای او چیزی تغییر نمی‌کند. بنزما شخصیت خود را نشان داده و عملکرد خوبی برای تیم داشته است. او گلزنی خوبی هم داشته و از این بابت خوشحال هستم.

زیزو درباره شایعات در مورد آینده گرث بیل در رئال مادرید که در این بازی هم تنها ۹ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و پس از پایان این دیدار هم بلافاصله زمین بازی را ترک کرد، یادآور شد: شما هر روز می‌توانید در این مورد از من سئوال بپرسید و من هم هر روز به شما پاسخ می‌دهم. گرث بازیکن مهمی برای ما است. از زمانی که من به رئال مادرید بازگشته‌ام، بیل در سه بازی از چهار دیدار اخیر بازی کرده و امروز می‌خواستم تغییری در تیم ایجاد کنم، همین.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.