هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال امروز (سه‌شنبه) با هفت دیدار به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول فوتبال امروز (سه‌شنبه) در حالی هفته سی‌و‌دوم خود را پشت سر خواهد گذاشت که تیم‌های آلومینیوم اراک و کارون اروند خرمشهر در این هفته به استراحت خواهند پرداخت و سه دیدار بسیار مهم‌ و حساس در شهرهای البرز، شیراز و بوشهر برگزار خواهد شد.

در یکی از این بازی‌ها، تیم گل‌گهر صدرنشین پس از توقف هفته گذشته برابر بادران،این هفته به مصاف فجرسپاسی میانه جدولی خواهد رفت. شیرازی‌ها که هفته گذشته با نتیجه پُر گل ۴ بر ۲ سرخپوشان مدعی را شکست دادند، در این بازی در حالی به مصاف یک تیم مدعی دیگر خواهند رفت که می‌توانند از امتیاز میزبانی خود حداکثر استفاده را ببرند. در آنسوی میدان نیز شاگردان وینگوو بگوویچ که هفته‌ها است در صدر جدول حضور دارند، در صورت پیروزی در این بازی گام بلندی برای صعود به لیگ برتر برخواهند داشت و همین موضوع باعث بالا رفتن حساسیت‌های این مسابقه خواهد شد.

گل‌ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت نیز در دیگر دیدار مهم هفته سی‌و‌دوم به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌های ۴۵ و ۴۳ امتیازی لیگ که با توجه به شرایط جدول و اینکه یک بازی کمتر نسبت به رقبا دارند، هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارند و این بازی حکم مرگ و زندگی برای هر دو تیم دارد. تیم‌های گل ریحان و سرخپوشان که از هفته‌های ابتدایی جزو مدعیان لیگ به شمار می‌رفتند، در صورت شکست در این بازی تقریباً امید خود برای صعود به لیگ برتر را به طور از دست می‌دهند و از جمع مدعیان خارج خواهند شد.

در دیگر دیدار مهم این هفته، شاهین شهرداری بوشهر که یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر و گل‌ ریحان البرز دارد، برای تثبیت جایگاه دومی خود باید در خانه از سد ملوان بندرانزلی بگذرد. ملوانی‌ها که شکست یا پیروزی در این بازی تأثیری در سرنوشت‌شان در میانه جدول ندارد، می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت تیم صعود کننده به لیگ برتر ایفا کنند و همین موضوع جدال تیم ویسی و احمدزاده را در بوشهر جذاب خواهد کرد.

برنامه کامل هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ ساعت ۱۷* گل ریحان البرز - سرخپوشان پاکدشت داوران: رضا عادل، علی‌اکبر عظیم‌پور، اسماعیل احمدی و علی‌اصغر افروزه

* مس کرمان - شهرداری تبریز داوران: سعید لهراسبی، حسن انتظاری، علی ممبینی و مهدی نجار

* خونه‌به‌خونه مازندران - قشقایی شیراز داوران: رضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، محمدصالح عرب‌آبادی و محمدباقر پورباقر

* نود ارومیه - مس رفسنجان داوران: یاسر همرنگ، حسین سلیمانی، علیرضا طاهرخانی و ابوالفضل دوستی

* فجرسپاسی شیراز - گل‌گهر سیرجان داوران: علی بای، داریوش صابرمطلق، پوریا زحمتی و کیوان علی محمدی

* شاهین شهرداری بوشهر - ملوان بندرانزلی داوران: محمدحسین ترابیان، رحیم حاجیلو، امین غدیری و رضا کریمی

* شهرداری ماهشهر - بادران تهران داوران: رضا کرمانشاهی، محسن بابایی، محمدسینا رعنایی و عبدالحسین باستان

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.