محمد نوازی، مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که هواداران این تیم انتظار دارند وینفرد شفر آبی‌پوشان را به مقام قهرمانی در لیگ برتر برساند.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر و شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: قهرمان شدن برای استقلال کمی سخت شده است، اما به هیچ عنوان غیرممکن نیست. هنوز پنج بازی دیگر باقی مانده است و دیگر مدعیان هم بازی‌های سختی در پیش دارند، ولی مسئله مهم این است که استقلال بتواند از این پنج بازی بیشترین امتیاز را بگیرد.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، تأکید کرد: پرسپولیس الان صدرنشین است، ولی نمی‌توان از حالا گفت که آنها قهرمان می‌شوند. پرسپولیس رقیبان سرسختی چون سپاهان، تراکتورسازی و استقلال را دارد و البته پدیده که تیم خوبی است. به نظر من قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص خواهد شد. در این میان استقلال هم باید تا آخرین هفته بجنگد تا اگر قهرمان هم نشد به سهمیه لیگ قهرمانان برسد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره خوشحالی استقلالی‌ها بعد از پیروزی برابر سپاهان و اینکه برخی پیشکسوتان استقلال از این موضوع انتقاد کرده بودند، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات برد در بعضی از بازی‌ها اندازه قهرمانی شیرین است. استقلال توانست در اصفهان برد مهمی را برابر رقیب مستقیم خود به دست بیاورد، آن هم در حالی که در دقیقه ۹۸ به گل رسید. اینکه بازیکنان یا سرمربی چگونه خوشحالی کردند، زیاد مهم نیست. این مسائل را برخی افراد ایجاد کردند که با استقلال مشکل دارند. خوشحالی استقلالی‌ها بعد از بازی با سپاهان ایرادی نداشت.

نوازی در رابطه با اینکه آیا موافق ماندن شفر در استقلال است یا خیر، گفت: در این مورد باید باشگاه تصمیم بگیرد و طبیعتاً نظر مسئولان باشگاه و هواداران مهم است. مسلماً هواداران استقلال از تیمِ شفر انتظار قهرمانی در لیگ برتر را دارند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. فکر می‌کنم باشگاه در پایان فصل می‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.