جورپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر احتمال جدایی مهاجم آرژانتینی نراتزوری از این تیم را رد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا در خصوص احتمال ماندن مائورو ایکاردی در اینتر در فصل آینده - بازیکنی که پس از جنجال‌های اخیر پس از ۶ هفته دوری به ترکیب نراتزوی بازگشت - به شبکه رادیویی «آنکیو اسپورت» ایتالیا گفت: نمی‌شود درصدی برای این موضوع متصور شد. مائورو در حال کسب تجربه حرفه‌ای است و دارایی تیم به شمار می‌رود. ایکاردی هنوز دو سال دیگر از قراردادش با باشگاه اینتر باقی مانده و ما درباره یکی از بهترین مهاجمان موجود صحبت می‌کنیم. ما ارزیابی خواهیم کرد که چه زمانی مناسب صحبت در این مورد است. خواسته باشگاه اهمیت دارد، اما ایکاردی بازیکن مهمی برای اینتر است.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص بروز اختلاف بین ایکاردی و ایوان پریشیچ، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: بازیکنان نباید به زور با هم دوست شوند اما آنها باید حرفه‌ای باشند و به اهدافی که باشکاه ترسیم کرده، برسند. حرکت بازی شب گذشته - شادی گل ایکاردی و پریشیچ بعد از گل کردن ضربه پنالتی توسط این بازیکن کروات - نشان داد که در تیم اتحاد وجود دارد.

ماروتا همچنین درباره شایعه احتمال معاوضه ایکاردی و پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس در پایان فصل جاری، خاطرنشان کرد: ارزش مائورو مشخص است، اگرچه او در حال حاضر روی بازی خود تمرکز کرده است. در مورد دیبالا هم باید بگویم او انسان و بازیکنی قدرتمند است. به مانند ایکاردی، ما از دو بازیکن فوق‌ حرفه‌ای صحبت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.