تهیه‌کننده برنامه‌ی «تب تاب» از پخش این برنامه در شب‌های دوشنبه خبر داد و در این زمینه تاکید کرد: این تعبیر درستی نیست که بگویند ما جایگزین «۹۰» شده‌ایم. ما پیرو کنداکتور شبکه هستیم و قاعدتا هیچ ارتباطی با برنامه‌ی «۹۰» هم نداریم.

عباس اختری - تهیه‌کننده برنامه «تب‌تاب» - در گفت‌وگو با ایسنا درباره ی علت تغییر زمان پخش این برنامه توضیح داد: برنامه‌ی «تب‌تاب» از امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه پیش از این روزهای سه‌شنبه به روی آنتن می‌رفت اما با اضافه شدن برنامه‌ی «ستاره‌ساز» که دو روز در هفته بود، با جابه‌جایی زمان پخش برنامه‌ی «تب‌تاب» به روز دوشنبه تغییر کرد.

او درباره‌ی پخش این برنامه در شب‌های دوشنبه که «نود» اجرا می‌شد، گفت: تعبیر درستی نیست که عنوان می‌شود ما جایگزین نود شده‌ایم چرا که ما تابع نظر سازمانی هستیم و برنامه‌ی جدیدی هم نیستیم که جایگزین باشیم. فقط جابجایی پخش داشته‌ایم.

این تهیه‌کننده از تغییرات اساسی این برنامه بعد از ایام رمضان خبر داد و گفت: از نظر فرم و ساختاری قرار است تغییرات اساسی در «تب‌تاب» داشته باشیم. در حال بررسی هستیم مناظره به راه بیندازیم و مخاطبان ما بگویند که به کدام مهمان رأی می‌دهند.

برنامه «تب‌تاب» از امشب ۲۶ فروردین‌ماه به روی آنتن می‌رود و موضوع خود را به «اینستاگرام» اختصاص داده است.

برنامه زنده تلویزیونی «تب‌تاب» با اجرای باربد بابایی که پیش از این هر سه‌شنبه روی آنتن شبکه سه می‌رفت، از دوشنبه شب ۲۶ فروردین به آنتن بازمی‌گردد و پس از این دوشنبه شب‌ها به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.