کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید ممکن است در بازی برگشت با آرسنال تیمی تمام هجومی را روانه میدان کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی برتری ۳ بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل کیه‌وو در هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا که قهرمانی یوونتوس را به تعویق انداخت و کیه‌وو را هم به سری B فرستاد، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: این پیروزی مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. کمی تنش و نگرانی در بازی ما دیده می‌شد، اما بعد از گل میلیک ما از فشار موجود رهایی پیدا کردیم و به لحاظ روحی و روانی تقویت شدیم.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: همیشه انتخاب ترکیب اصلی سخت است و برای این بازی هم چنین مشکلی را داشتم. می‌خواستم از بازیکنانی قابل‌اعتماد استفاده کنم که شخصیت بالایی داشته باشند، این در حالی است که در بازی با امپولی با ایجاد تغییراتی که در تیم داشتیم، شخصیت تیمی لازم را نداشتیم. برای بازی پنجشنبه شب با آرسنال هم کار دشواری برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی خواهیم داشت، اما فکر می‌کنم موفق به انجام این کار خواهم شد.

سرمربی ایتالیایی ناپولی که شاگردانش در بازی رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آرسنال شدند، در مواجهه با این پرسش که «آیا در بازی برگشت با آرسنال این احتمال وجود دارد که به طور همزمان از میلیک، مرتنس و اینسینیه در ترکیب تیم استفاده کنی؟»، تأکید کرد: امکان استفاده از هر سه مهاجم وجود دارد. من اوایل فصل خیلی از میلیک استفاده نمی‌کردم، اما او می‌تواند دست به کارهای بزرگ بزند که او را در جمع برترین مهاجمان اروپا قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.