لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید در تیمش چهار پنالتی‌زن دارد و آنها بین خودشان تصمیم می‌گیرند چه کسی پنالتی بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود، فروزینونه را از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی با اشاره به کم شدن اختلاف نتیجه دو تیم در جریان بازی - ۲ بر یک - به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما لحظه‌ای را در جریان بازی دیدیم که احساس راحتی و امنیت کردیم، لحظه‌ای که می‌توانست برای‌مان ویرانگر باشد، این در حالی است که همیشه باید روی پای خودمان باشیم. این اتفاق ممکن است برای همه بیفتد، اما برای اینتر بیشتر. وقتی که به جای تمام کردن کار حریف، فکر می‌کنید اوضاع تمام شده است، کارتان سخت می‌شود.

وی افزود: فروزینونه چیزی برای از دست دادن نداشت، از این‌رو تنها هدف آنها تحت‌فشار قرار دادن ما و کسب نتیجه خوبی در یک بازی مهم بود. در این مقطع شکست هم تقاوت زیادی برای آنها ایجاد نمی‌کرد، برای همین بود که این بازی آزمون دشواری برای ما بود چون فروزینونه می‌توانست بدون فشار و با ذهنی باز بازی کند.

سرمربی نراتزوری همچنین در خصوص مهاجم آرژانتینی‌اش که از زمان بازگشت به ترکیب اینتر موثر کار کرده و در بازی شب گذشته هم پاس گل سوم را برای ماتیاس وسینو داد، اظهار داشت: ایکاردی این بازی کار خیلی خوبی کرد که زیاد به عقب برنگشت و هم‌تیمی‌هایش را برای شرکت در کارهای هجومی دعوت کرد، این در حالی است که در یک‌سوم زمین فروزینونه فضاهای آزادی وجود داشت. مزیت بزرگی که ما داریم، داشتن خط دفاعی خیلی مستحکم است که فضای زیادی در اختیار حریف قرار نمی‌دهیم و ریسک‌های غیرضروری نمی‌کنیم.

اسپالتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خطاب به بازیکنانش که در برخی موارد موقعیت‌سوزی می‌کنند، تأکید کرد: چند باری برای ما این اتفاق افتاده که کار حریف را تمام نمی‌کنیم که این نشان می‌دهد باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

وی درباره ضربه پنالتی که در دقیقه ۳۷ نصیب اینتر شد و به جای مائورو ایکاردی، ایوان پریشیچ پشت این ضربه ایستاد و آن را هم تبدیل به گل کرد، خاطرنشان کرد: ما سه یا چهار بازیکن پنالتی‌زن داریم، بنابراین این بسته به اعتماد به نفس آنها در حین ضربه پنالتی که نصیب ما می‌شود، دارد. در کنار اینها من به بازیکنانم اعتماد دارم که بین خود همکاری کنند و دوستانه و حرف‌های تصمیم بگیرند کدام‌شان ضربه پنالتی را بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.