سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بعد از بردن دربی یک خطر ما را تهدید می کرد که از آن رد شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهر قدس گفت: به بازیکنان و هواداران تیمم که پس از دربی هم بازی خوب خودشان را نشان دادند تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه شادی ما را مصدومیت ثانیه‌های پایانی کامیابی نیا خراب کرد. او دوباره از ناحیه کتف آسیب دید. البته مطمئنم او به بازی حساسی که در آسیا داریم می‌رسد.

وی درباره عملکرد پیکان اظهار داشت: آنها بازیکنان خوبی دارند. ما پس از دربی با خطر روبرو بودیم که مبادا دچار مشکل شویم. عملاً به حریف اجازه ندادیم که موقعیتی را روی دروازه ایجاد کند. می‌توانستیم زودتر به گل دوم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در نیمه دوم شانس گلزنی‌های زیادی ایجاد کردیم که می‌توانستیم به گل برسیم. مهم‌ترین مساله این است که با برد به بازی‌های آسیایی می‌رویم.

در ادامه نشست خبری سرمربی پرسپولیس، یکی از خبرنگاران از پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس پرسید که بحث اطلاع رسانی باشگاه درباره قرارداد گادوین منشأ به کجا ختم شد که خمارلو اظهار داشت: قرار است مدیرعامل در این باره تصمیم گیری کند.

پس از صحبت‌های خمارلو برانکو وارد ماجرا شد و گفت: این چه سوالی است که شما می‌پرسید؟! درباره بازی سوال بپرسید. مثل این است که شما بپرسید وضعیت فرشاد احمدزاده به کجا رسید.

سرمربی پرسپولیس در پایان بار دیگر به روند آماده سازی تیمش اظهار کرد و گفت: فردا بازی الاهلی و الشباب را آنالیزمی کنیم. می‌خواهیم با آمادگی به مصاف این تیم برویم تا موفق شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.