بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر داور داربی با او صحبت نمی‌کرد، به خاطر اینکه برانکو او را هل داده بود با او برخورد می‌کرد.

به گزارش ایسنا، میلاد زکی‌پور، بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: هر چه حمله می‌کنیم، توپ وارد دروازه نمی‌شود. شرمنده هواداران شدیم. بعد از باخت در داربی که حقمان نبود، در این بازی سنگ تمام گذاشتند. دیگر نمی‌دانیم چه کار کنیم. من که هر کاری توانستم کردم.

او ادامه داد: لیدرها برای این تیم زحمت می‌کشند و سنگ تمام می‌گذارند ولی آقای رحمتی بزرگ ما است و باید حالا حال‌ها در استقلال باشد. نمی‌دانم این حاشیه‌ها از کجا می‌آید. همه بازیکنان هم می‌دانند که قرار بود اولین پنالتی را فرشید اسماعیلی بزند. اسماعیلی واقعاً پنالتی‌زن است و در تیم از همه بهتر پنالتی می‌زند و هیچ دروازه‌بانی هم نمی‌تواند توپش را بگیرد. او را مربی انتخاب کرده بود. زکی‌پور درباره شانس قهرمانی تیمش هم بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم ولی هر چیزی که خدا بخواهد اتفاق می‌افتد. او درباره صحنه‌ای در داربی که برانکو او را هل داد هم توضیح داد: همه چیز در فیلم مشخص است ولی اگر داور بازی به من نمی‌گفت، با برانکو برخورد می‌کردم. من داشتم با آقای خورشیدی صحبت می‌کردم که ناگهان من را هل داد. او من را دید و این کار را کرد. اگر داور نمی‌گفت او تو را ندیده است قطعاً با او برخورد می‌کردم. ‌

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )