سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: دیدار ایران و عراق فینال گروه سوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل یمن در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: حتماً متوجه شدید از دقیقه اول تا دقیقه آخر بر بازی مسلط بودیم. این بازی مهمی برای ما بود چون باید به نتیجه ای نزدیک به عراق می رسیدیم.

وی افزود: اگر در نیمه اول دو فرصت خود را گل می کردیم، شاید آرامتر بازی را به پایان می رساندیم. در نیمه دوم با دو تعویض بر کیفیت بازی خودمان اضافه کردیم. توانستیم با ایجاد شانس های گلزنی و به ثمر رساندن سه گل، به برد قاطع برسیم. به بازیکنان جوانم تبریک می گویم و به دستوراتی که قبل از بازی داده بودیم خوب عمل کردند. به این ترتیب ایران و عراق فینال این گروه را برگزار می کنند. تلاش می کنیم آماده به این بازی برویم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: می خواهم ابراز همدردی خودم و تیم امید را با کسانی که در استان های شمالی دچار سیل شدند را اعلام کنم. مردم ما را همدرد خودشان بدانند.

کرانچار ادامه داد: از تماشاگران هم تشکر می کنم که باوجود بارندگی به ورزشگاه آمدند و دست از تشویق نکشیدند. امیدوارم برای بازی با عراق که بازی به مراتب مهمتری است تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

ادامه دارد…

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.