اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد برنده دربی شهر تهران شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم استقلال درباره اولین سال حضورش در جمع آبی‌پوشان گفت: سال ۱۳۹۷ به استقلال پیوستم, تیمی که آن را دوست داشتم و این موضوع یک اتفاق خوب برای من بود. خوشحالم که توانستم در تیمی بزرگ بازی کنم و خودم را نشان دهم. حضور در کنار بزرگ‌ترها یک امتیاز مثبت برای من بود و امیدوارم بتوانم پله‌های ترقی را همچنان طی کنم.

وی ادامه داد: وقتی به استقلال آمدم بازیکنان بزرگ به من انگیزه دادند و کمک کردند تا در تیم جا بیفتم. تجربه‌های زیادی را از حضور در کنار آنها کسب کردم و خیلی چیزها به من یاد دادند که کمکم می‌کند. حضور در کنار بازیکنان بزرگ استقلال امتیاز مهمی برای من بود. اول فصل تیم تغییر کرده بود و نیاز به زمان داشتیم تا هماهنگ شویم. چند بازیکن اصلی ما جدا شدند و طبیعی بود که تیم اُفت کند و زمان لازم داشتیم تا به حالت اول برگردیم و الان به اوج رسیدیم. در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتیم و حالا در رده دوم جدول سال را به پایان رساندیم و برای سال آینده امیدواری زیادی داریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال راجع به مصاف با پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: در اولین بازی سال جدید باید در دربی به میدان برویم. فکر می‌کنم برنده دربی شانس اصلی قهرمانی خواهد بود و البته تیم‌های دیگر مانند سپاهان نیز شانس دارند، اما دربی امسال تعیین‌کننده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک کادر پزشکی برای دربی آماده باشم.

صیادمنش درباره تیم امید ایران نیز تصریح کرد: مصدومیت باعث شد تا چند بازی استقلال و تیم امید را از دست بدهم. امیدوارم بازیکنان تیم امید موفق باشند و من نیز قوی‌تر از گذشته بر می‌گردم و اگر کادرفنی تیم امید صلاح بدانند، در مراحل بعدی در خدمت آنها خواهم بود.

وی عنوان کرد: کار کردن با یک مربی مانند شفر در شروع مسیر فوتبالی من یک اتفاق بزرگ بود. من به ایشان و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند، ایمان دارم و تمام تلاشم این است که جواب اعتماد ایشان را بدهم و بتوانم برای استقلال مؤثر باشم. امیدوارم در سال ۱۳۹۸ استقلال قهرمان لیگ شود و تیم امید نیز به المپیک برود. امیدوارم این دو اتفاق خوب برای من در سال پیش رو رخ دهد.

شفر: متأسفم که صیادمنش و آذری نمی‌توانند به تیم امید کمک کنند/ نباید تیم امید را تنها بگذاریم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.