مهاجم جوان یوونتوس پس از ثبت رکوردی تازه در رده ملی، از انگیزه‌های خود برای ثبت رکوردهای بیشتر در دوران بازیگری‌اش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مویس کین با زدن گل دوم پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل فنلاند به دومین گلزن جوان تاریخ آتزوری تبدیل شد. مهاجم ۱۹ ساله یوونتوس در شبی این گل را به ثمر رساند که اولین بازی‌اش را برای تیم ملی ایتالیا انجام می‌داد.

او در این خصوص به شبکه رای اسپورت گفت: من همیشه تلاش می‌کنم که آماده باشم و به طور منظم تمرین می‌کنم تا وقتی که فرصتی برای بازی کردن به دست می‌آورم، آماده باشم. الان حس و حالم بیشتر از خوشحال است. رکوردشکنی هم به من انگیزه مضاعفی برای بیشتر کار کردن می‌دهد. هنوز رکوردهای زیادی مانده است که باید بشکنم و می‌خواهم این کار را انجام دهم.

انتخابی یورو ۲۰۲۰| ثبت پیروزی‌های خانگی برای اسپانیا و ایتالیا در گام نخست

کین افزود: هر زمانی که مربی مرا در ترکیب قرار دهد، با اشتیاق بازی خواهم کرد. گلی که زدم حاصل یک حرکت خوب بود. من فضای خالی بین بازیکنان حریف را دیدم و به سمت آن رفتم. اولین گلی که زدم برای من احساسی باورنکردنی داشت. مسلماً تمرین کردن در کنار هم‌تیمی‌هایم در یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو تأثیرگذار بوده و غیرممکن است که از چنین بازیکنانی درس نگرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.