سرمربی تیم ملی آرژانتین دلیل شکست سنگین تیمش مقابل ونزوئلا را سیستم بازی آن نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از باخت ۳ بر یک بامداد امروز (شنبه) این تیم مقابل ونزوئلا در دیداری دوستانه در شهر مادرید به خبرنگاران گفت: از نظر منطقی این شکست یک پسرفت است اما نتیجه روی کارهایی که ما بعد از این می‌خواهیم انجام دهیم، تأثیر زیادی نخواهد داشت. باید بدانیم که کار آسان نیست و رقیب هم تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. مطمئناً چیزهایی هست که باید تصحیح شود اما هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد. من امیدواریم که به مراتب بهتر از این‌ها بازی کنیم و مهمتر از همه اینکه مفهوم بازی را درک کنیم چیزی که من امروز فکر می‌کنم، تیم آن را درک نکرد.

اسکالونی با رد این موضوع که سیستم بازی اشتباه دلیل شکست آرژانتین بوده است، افزود: گل‌هایی که خوردیم ربطی به سه، چهار یا پنج نفره بودن خط دفاعی‌مان نداشت. گل اول با توپی به ثمر رسید که مدافع ما به اندازه کافی روی حریف فشار نیاورد و او توانست همان جایی که می‌خواست آن را شلیک کند. ما بازیکنان بیشتری برای گلزنی داشتیم اما آنها هم گل نزدند، بنابراین باخت ما ربطی به تاکتیک بازی‌مان نداشت بلکه بیشتر به دلیل رویکرد بازیکنان بود و اینکه آنها در هر لحظه از بازی نمی‌‌دانستند بهترین تصمیم چیست.

سرمربی آلبی‌سلسته تأکید کرد: در نیمه دوم بازی ما نکات مثبت فراوانی داشت در حالی که نیمه اول پر از نکات منفی بود و بهتر که جریان بازی اینطور دنبال شد. ما از این شکست درس گرفتیم. شرایطی که ما ایجاد کردیم تا حد زیادی به خاطر مسی بود. این بازی به ما کمک کرد تا ببینیم که دیگر بازیکنان در کنار مسی چگونه بازی می‌کنند. مسی طبق معمول داشت بار تیم را به دوش می‌کشید اما سایر بازیکنان هم باید بیشتر از این در جریان بازی نقش داشته باشند و تلاش کنند. هدف ما هم همین است. لائوتارو مارتینس (زننده تنها گل آرژانتین) بازی خوبی انجام داد که من آن را دوست داشتم. لائوتارو مهاجمی است که نشان داد می‌توانیم روی او حساب کنیم. با این حال چیزهای زیادی است که در تیم‌مان باید ارتقا پیدا کنند و باید تا پیش از آغاز کوپا آمه‌ریکا این کار را انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.